بازدید 4277
۱

تارتاربعدازاولین باخت:فولاد،اندازه قهرمانی شادی کرد!

کد خبر: ۷۴۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 20 November 2017
مهدی تارتار بعد از تحمل نخستین شکست مقابل گفت: فولادی‌ها پس از پایان بازی به ‌اندازه قهرمان شدن، شادی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان، گفت: باید به تیم فولاد تبریک بگویم به خاطر پیروزی ارشنمندشان. به خودمان می‌بالیم که وقتی می‌بازیم، فولاد اندازه قهرمانی شادی می‌کند.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: در اول فصل خیلی از تیم‌ها سه امتیازشان را برای دیدار با ما کنار می‌گذاشتند، اما امروز شاهد هستیم که فولاد وقتی در خانه خود ما را با یک گل برد، تا این حد شادی می‌کند. این نشان می‌دهد که شخصیت تیم ما شکل گرفته است. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. آنها تلاش کردند، اما تلاش‌شان کافی نبود. بازی را بد شروع کردیم و بازیکنان‌مان در ابتدای بازی خواب بودند. در ادامه بهتر شدیم و فرصت‌های بهتری نسبت به فولاد داشتیم. به‌هر حال فوتبال باخت دارد و باید از باخت‌ها درس بگیریم و خودمان را برای بازی‌های بعد آماده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد:‌ یکی دو نفر از بازیکنان‌مان شرایط خوبی نداشتند. در ضد حمله هم طبیعی بود که به فولاد فرصت بدهیم. در کل کاملاً بازی یک طرفه‌ای بود، به‌خصوص بعد از گلی که خوردیم، کاملاً به بازی احاظه داشتیم. انصافا فولاد هم خوب بازی و تلاش کرد، اما از فرصت‌های‌مان مثل آنها استفاده نکردیم. فولادی‌ها باهوش‌تر بودند. فوتبال همین است، هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، بازی را می‌برد. ما هم در بازی‌های قبل باهوش‌ بودیم و این بازی اولین بازی بود که گل نزدیم. این نشان می‌دهد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم. وقتی استفاده نکنیم، بازنده می‌شویم. تارتار در ادامه با صحبت‌های خبرنگاری مواجه شد که به او گفت: «بازیکنان‌تان در پایان بازی کنار زمین دویدند، آیا شما آنها را تنبیه کردید؟»، وی در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: خیر، ما ریکاوری کردیم که زودتر به بتوانیم به شرایط بازی برگردیم.

تارتاربعدازاولین باخت:فولاد،اندازه قهرمانی شادی کرد!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تارتار چون ظرفیت برد و تحمل باخت را ندارد ، به بازیکنان خود و سر مربی و بازیکنان حریف اهانت می کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار