بازدید 3520
گزارش بازی

پایان معجزه جم دراهواز،نخستین باخت صدرنشین

کد خبر: ۷۴۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 20 November 2017
تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل فولاد در اهواز، نخستین شکستش در لیگ برتر هفدهم و اولین باخت تاریخ این باشگاه در لیگ برترفوتبال ایران را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان به برتری یک بر صفر فولادی‌ها انجامید. به این ترتیب نخستین شکست شاگردان تارتار در تیم پارس جنوبی در فصل جاری رقم خورد.

فولاد خوزستان:احسان مرادیان، ایوب والی، فرزاد جعفری، میلاد بدرقه، نویدعاشوری، پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا (85 امیر زلیکانی)، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی (90 عبدالله کرمی)، صابر حردانی، سینا مریدی
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

پارس جنوبی جم:محسن فروزان، حامد نورمحمدی، میاکل اومانیا، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی (64 علی دشتی)، حسین پورامینی، میثم تیموری، فرشاد سالاوند، محمدی مهر، مجید علییاری و آلویس نانگ (68 ارسلان مطهری)
سرمربی: مهدی تارتار

فرشاد جانفزا در دقیقه 33 تک گل فولاد را وارد دروازه پارس جنوبی کرد تا جایگاه این تیم در صدر جدول به خطر بیفتد. قضاوت دیدار فولاد خوزستان - پارس جنوبی بر عهده حمید حاج‌ملک بود. او در این بازی به فرزاد جعفری از تیم فولاد اخطار داد.

شرح گل

فرشادجانفزا-دقیقه ٣٣: حرکت زیبای رحیم زهیوی از سمت راست و پاس او را فرشاد جانفزا با یک ضربه دقیق وارد دروازه پارس جنوبی جم کرد.

پایان معجزه جم دراهواز،نخستین باخت صدرنشین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار