بازدید 2978

برددایی جان ناپلئونی سایپا مقابل نفت فلک زده

کد خبر: ۷۴۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 20 November 2017
شاگردان دایی بالاخره موفق شدند پس از گذشت هفته ها ناکامی در کسب پیروزی، مسابقه مقابل تیم درخشان را با برد تمام کنند و به وضعیت خود در جدول سروسامان دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت تهران که در چهار هفته گذشته لیگ برتر به ترتیب یک برد و یک باخت داشت و جایگاه سیزدهم جدول را در اختیار داشت امروز در دیدار حساسی و حیثیتی بین دایی و درخشان به مصاف سایپا رفت که با شکستی دیگر گزینه سقوط به لیگ دسته یک شد.

دومین باخت متوالی شاگردان درخشان این تی را در شرایط بحرانی‌تری برای ادامه فصل قرار داده است و از سوی دیگر علی دایی هم که با انتقادات شدید و نارضایتی از شرایط نفتِ فصل قبل راهی سایپا شده بود سه امتیاز کامل را از حمید درخشان گرفت تا دوباره به کورس بالای جدول برگردد.
 
نفت تهران:میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محسن بنگر، سینا خادم پور، هاشم بیگ زاده(72 عیسی آل کثیر)، علی عزتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مصطفی حقدوست(58 فرید محمدی زاده)، فرشاد هاشمی و امین منوچهری(88 جهانبخش ذبیحی)
سرمربی: حمید درخشان
 
 سایپا تهران:حامد فلاح‌زاده، حامد شیری، طاها شریعتی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، محمدرضا سلیمانی(57 رضا جعفری)، علی قلی‌زاده(88 علی شجاعی)، مهدی ترابی، آرش رضاوند و محمد عباس‌زاده(3+90 مصطفی نائیج پور).
سرمربی: علی دایی
 
 شرح گل
 نفت تهران 0 سایپا 1(دقیقه 62، مهدی ترابی): نفوذ علی قلی زاده باعث شد تا وی با گلر حریف تک به تک شود و ضربه خود را به دروازه نفتی ها روانه سازد اما فراهانی توانست این توپ را مهار کند که مهدی ترابی هم از فرصت به دست آمده استفاده کرد و توپ برگشتی را درون دروازه نفتی ها جا داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل