بازدید 12102

نخستین نشست فراکسیون امر به معروف برگزار می‌شود

سخنگوی فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد نخستین نشست فراکسیون متبوعش با هدف تعیین خط و مشی فراکسیون امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 20 November 2017
داود محمدی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت  از تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس دهم خبر داد و گفت: تلاش ما این است که نخستین نشست اعضای فراکسیون امروز (دوشنبه 29 آبان‌ماه) تشکیل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست تلاش داریم خط و مشی فراکسیون برای شروع کار تعیین شود تا دغدغه‌ نمایندگان و مردم در خصوص موضوعی که مورد توجه همگان است، مرتفع شود.

وی با بیان اینکه فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر موضوعی را دنبال می‌کند که بسیار گسترده بوده و جامعیت دارد، ادامه داد: چنانچه موضوع امر به معروف و نهی از منکر به درستی در جامعه تبیین و اجرایی شود، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و فصل خواهد کرد.

محمدی ضمن اظهار تأسف از اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حال حاضر در جامعه کمرنگ و به حالت نیمه تعطیل در آمده است، گفت: باید وظایف دستگاه‌ها و مردم در این زمینه روشن و مشخص شود تا علاوه بر اجرای درست و دقیق این حکم دینی، خلاف قانونی نیز در این زمینه رخ ندهد.

سخنگوی فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های فراکسیون، رسیدگی و در نظر گرفتن جایگاه ویژه قانونی برای شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر است که به تمامی این موارد در فراکسیون رسیدگی خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر