بازدید 3432

یوونتوس برای بازگشت رویایی، یک دقیقه کم آورد

تیم آلگری تا دقیقه ۹۰ با سه گل از حریف خود عقب بود اما گل های دیبالا و هیگواین (پنالتی) در وقت های اضافه باعث شد از سنگینی شکست کاسته شود. این نتیجه باعث شد یوونتوس ۳۱ امتیازی باقی بماند
کد خبر: ۷۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 20 November 2017
فاصله شاگردان آلگری بعد از شکست امشب با ناپولی صدرنشین در همان ۴ امتیاز باقی ماند و رتبه دوم جدول را به اینتر داد. 

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سیزدهم سری آ امروز با برگزاری ۶ بازی پیگیری شد. در نخستین بازی تیم جنوا از سد کروتونه گذشت. در مهم ترین بازی که ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شد تیم یوونتوس در عین ناباوری با نتیجه ۳-۲ مغلوب سمپدوریا شد. تیم آلگری تا دقیقه ۹۰ با ۳ گل از حریف خود عقب بود اما گل های دیبالا و هیگواین (پنالتی) در وقت های اضافه باعث شد از سنگینی شکست کاسته شود. این نتیجه باعث شد یوونتوس ۳۱ امتیازی باقی بماند تا فاصله اش با ناپولی به ۴ امتیاز افزایش یابد و جایش را هم به اینترمیلانی بدهد که دو بر صفر پیروز دیدار امشبش مقابل آتالانتا شد. 

شرح گل ها
سمپدوریا 1-0 یوونتوس؛ دوان زاپاتا (دقیقه 61): اشتباه آساموا و لیخشتاینر، توپ را به یاران سمپدوریا رساند اما توپ در میانه محوطه جریمه توسط برناردسکی با پاسی اشتباه به دوان زاپاتا رسید و این مهاجم کلمبیایی دروازه شزنی را با ضربه سر باز کرد.

سمپدوریا 2-0 یوونتوس؛ لوکاس توریرا (دقیقه 71): در یک ضد حمله، شوت دقیق لوکاس توریرا به گوشه دروازه شزنی رسید و اختلاف دو برابر شد.

سمپدوریا 3-0 یوونتوس؛ جانمارکو فراری (دقیقه 79): حمله بازیکنان سمپدوریا به محوطه جریمه یوونتوس رسید و با اشتباه بچه گانه خدیرا در یارگیری، جانمارکو فراری، مدافع پیش تاخته سمپدوریا اختلاف را به سه رساند.

سمپدوریا 3-1 یوونتوس؛ گونزالو هیگواین (دقیقه 91): یوونتوس صاحب ضربه پنالتی شد و گونزالو هیگواین توپ را به گوشه دروازه سمپدوریا فرستاد.

سمپدوریا 3-2 یوونتوس؛ پائولو دیبالا (دقیقه 94): یوونتوس خیلی دیر به خود آمد و فرار دیبالا و شوت دقیق او به گوشه دروازه اختلاف را به حداقل رساند و از سنگینی شکست بیانکونری کاسته شد.

در دیگر بازی ها تیم تورینو با نتیجه ۱-۱ مقابل کیه وو متوقف شد و اودینزه با یک گل مغلوب کالیاری شد. تیم فیورنتینا با نتیجه ۱-۱ مقابل اسپال متوقف شد و ساسولو با نتیجه ۱-۲ از سد بنونتو گذشت. 

یوونتوس برای بازگشت رویایی، یک دقیقه کم آورد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار