بازدید 4638

حمایت ستاره‌های پرسپولیس از بیرانوند/ببخشیدش؛سوتفاهم بود!+عکس

کد خبر: ۷۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 20 November 2017
یک روز پیش از بازی پرسپولیس با پدیده، ستاره‌های این تیم حمایت گسترده‌ای از دروازه‌بان اول تیم‌شان انجام دادند و احتمال موضع گیری سکوها علیه بیرانوند جدایی طلب را کاهش دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، حرف‌های بیرانوند بعد از بازی با سایپا واکنش منفی زیادی بین طرفداران پرسپولیس داشت. بیرانوند در این مصاحبه، احتمال انتقال به تراکتورسازی را تکذیب نکرد و حتی گفت در مقطع فعلی و با وجود محرومیت پرسپولیس، باید به شرایط خودش فکر کند. مسئولان تراکتورسازی هم ادعا کردند بیرانوند با آن‌ها تماس گرفته اما برای جبران رفتار باشگاه، حاضر به جذب او نیستند. حالا بیرانوند، باید در پرسپولیس باقی بماند اما هواداران تیم، دل پری از او دارند. همین هم باعث شده از شب گذشته تا امروز، بسیاری از ستاره‌های تیم با انتشار پست‌های اینستاگرامی از هواداران بخواهند بیرانوند را ببخشند.

جلال حسینی، اولین بازیکنی بود که با انتشار این عکس از بیرانوند حمایت کرد. البته سیدجلال، حمایت از بیرانوند را مشروط به این کرد که دروازه‌بان جوان پرسپولیس دیگر حرمت پیراهن باشگاه را فراموش نکند و نوشت: «چقدر فاصله است مابین دست‌های خیس از شستن ماشین تا دست های خیس از تمرین با پیراهن پر افتخار پرسپولیس.

فاصله بسیار طولانی که هزاران دلیل از جمله همت بلند یک دروازه‌بان ظرف چند سال آن را کوتاه کرده است.خیلی از طرفداران پرسپولیس زمانی که اتومبیل خود را برای رفتن به استادیوم به دست‌های پرتوان او می‌سپردند حتی در خیال خود گمان نمی‌کردند که یک صدا برای پاسداری از سنگر پرطرفدار ترین تیم آسیا او را یک پارچه به بلندترین آواها و پرافتخارترین کلام‌ها فریاد بزنند اما جوان تلاش‌گر ما مسیر طولانی را با همت خود در فاصله‌ای کوتاه طی نمود شاید همین کوتاهی مسیر است که باعث می‌شود ارزش کاری که کرده است به چشمش نیاد و به سادگی تمام قصد ترک جایگاه بزرگان را کند.


ولی به یاد داشته باشیم هرچند عمر حرفه ای یک ورزشکار ده یا بیست سال است اما عمر حرفه ای یک طرفدار در چار چوب روز و ماه و سال نمی‌گنجد پس طرفداران متعصب پرسپولیس که سرما و گرما و فراز و نشیب و صعود و سقوط این تیم را در طول دهه ی متمادی به جان خریده‌اند از چنین گمان خامی به عشق تیم محبوب‌شان چشم خواهند پوشید به شرط آن که بیرانوند و بیرانوند ها حرمت پیراهن خود را نگاه دارند و بر سر ارزش پرسپولیسی بودن چانه نزنند. پس پرشمار ترین طرفدار آسیا و متعصب ترین طرفداران دنیا مثل همیشه گوش‌های خود را بر روی حرف های تلخ ببندید و چند ده میلیون نفره پشت شماره یک این روزهای پرسپولیس برای قهرمانی از سنگر همیشه استوار این تیم بایستید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل