بازدید 2561

یک مقام حزب‌الله: عربستان از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: عربستان در کشورهایی که به دنبال سقوط آنها بود، از یک زیان به زیانی دیگر و از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 19 November 2017
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: عربستان در کشورهایی که به دنبال سقوط آنها بود، از یک زیان به زیانی دیگر و از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه النشره، ​علی دعموش، ​نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: داعش بعد از پیشروی ارتش سوریه و همپیمانان آن در بوکمال و اطراف شهر المیادین نفسهای آخرش را در سوریه می‌کشد.

وی در مراسمی که حزب الله در سالگرد شهدای منطقه دیر الزهرانی برگزار کرد، اظهار داشت: شکست داعش در این منطقه شکستی برای تمام نظام‌هایی است که از این گروهک تروریستی و طرح آن در منطقه حمایت کردند که در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و عربستان قرار دارند​.

دعموش گفت: عربستان در کشورهایی که برای سقوط آنها روی داعش و گروه‌های تروریستی حساب باز کرده بود از یک خسارت به خسارت دیگر و از یک شکست به شکست دیگر منتقل می‌شود. این درحالیست که محور مقاومت در تمام منطقه موفق عمل کرد و مانع از سقوط منطقه تحت سلطه آمریکا، اسرائیل و عربستان شد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله عنوان داشت، اگر مقاومت و همپیمانان آن جلوی تروریسم تکفیری را در منطقه نگرفته بودند و جانفشانی نمی‌کردند و شهدایی را نمی‌دادند، هم اکنون تمام منطقه به دست تروریست‌ها افتاده بود و آنها بعد از سوریه، عراق و لبنان وارد کشورهای حوزه خلیج فارس می‌شدند.

دعموش تاکید کرد، لبنانی‌ها با یکپارچگی، ثبات، استقامت و حمایتشان از رئیس جمهور توانستند ماجراجویی‌های  عربستان را ناکام بگذارند و از بحرانی که لبنان با آن روبه رو بود، عبور کنند.

وی خاطرنشان کرد، آنچه امروز لازم است حفظ یکپارچگی، وحدت و همکاری میان لبنانی‌ها برای مواجهه با بحران و ممانعت از تحقق اهداف گروه‌هایی است که لبنان و ثبات آن را هدف قرار گرفته‌اند.

دعموش افزود: ذهن کودکانه‌ای که  این سیاست را اداره می‌کند به آسانی عقب نشینی نخواهد کرد و چه بسا مجددا تلاش خواهد کرد بر لبنانی‌ها فشار وارد کند تا میان آنها فتنه انگیزی کند و وحدت و ثبات را از آنها را سلب کند به همین جهت ما باید محتاط باشیم تا این عقل مخرب نتواند در آینده آنچه را که اکنون از انجام آن ناتوان مانده، محقق کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل