بازدید 4566
۳

واکنش عجیب دایی به جادوگری در فوتبال ایران

کسانی که در مقطعی به جادوگر متوسل شده‌اند شاید در همان مقطع نتایج خوبی گرفته‌اند اما بعدها ضربات شدید در زندگی‌شان خورده‌اند. برای همین است که می‌گویم هرکس که به سحر و جادو و در واقع شیطان پناه ببرد تاوانش را خواهد داد
کد خبر: ۷۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 19 November 2017
علی دایی در ارتباط با بحث جادوگری در فوتبال ایران و ارتباط آنها با برخی مربیان لیگ برتری، گفت : در قرآن به صراحت در مورد سحر و جادو صحبت شده است. سحر و جادو در واقع یک کار شیطانی است و آنها که به سحر و جادو پناه می‌برند مطمئن باشند که یک روز این موضوع به زندگی خودشان بازمی‌گردد. کسانی که در مقطعی به جادوگر متوسل شده‌اند شاید در همان مقطع نتایج خوبی گرفته‌اند اما بعدها ضربات شدید در زندگی‌شان خورده‌اند. برای همین است که می‌گویم هرکس که به سحر و جادو و در واقع شیطان پناه ببرد تاوانش را خواهد داد. شاید اولش با جادوگر بتوانند کاری کنند و موفقیت کسب کنند اما مطمئن باشید که اینها همه مقطعی است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: به قرآن اعتقاد شدیدی دارم و در قرآن هم آمده که سحر و جادو هست اما قطعا پایدار نخواهد بود. یک موضوعی را باید روشن کنم که دعا با سحر و جادو خیلی فرق دارد، آنها که سحر و جادو می‌کنند اگر واقعا کاری از دستشان بر می‌آمد اول زندگی خودشان درست می‌شد. آنها یکسری کارهای شیطانی انجام داده و در واقع شیطان در وجودشان رخنه کرده و برای اینکه در فوتبال تیمی را موفق کنند دست به هر کاری می‌زنند. من کلا با این حرف و سحر و جادوها مخالف هستم و اگر هم اعتقاد دارم که وجود دارد به خاطر این است که در قرآن آمده است.

دایی یادآور شد: با سحر و جادو چیزهایی را می‌شود درست کرد اما تاکید می‌کنم که اینها مقطعی هستند، من به شخصه دعا را خیلی قبول دارم و آن بسیار متفاوت با سحر و جادو است، متاسفانه بعضی دعا را با سحر و جادو اشتباه می‌گیرند، در صورتی که انسان با دعا زندگی‌اش متحول می‌شود. در واقع دعاهای ما است که باعث می‌شود از بلا دور شویم. در حالی که سحر و جادو ما را در بلایا می‌اندازد. یکسری افراد بودند که با سحر و جادو موفقیت‌های نسبی نصیب‌شان شد اما گذشت زمان خیلی از مسائل گریبانگیر خودشان، خانواده‌شان و حتی اطرافیان‌شان شد. متاسفانه ما با پناه بردن به این طور افراد نمی‌دانیم داریم کاری انجام می‌دهیم که بعدها ممکن است بلاها به هر طریقی شده به خودمان، اقوام‌مان برگردد و این اتفاق افتاده است. ما باید از سحر و جادو دوری کنیم و خودمان را با پناه بردن به این طور افراد به بی‌خیالی نزنیم. پناه بردن به آنها عواقب بدی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کجاش عجیب بود؟دایی توی قلب ما جا داره خصوصا با این حرکت پهلوانانه جمع اوری کمک برای زلزله زدگان
کجاش عجیب بود؟؟؟؟
از علی دایی اسطوره تحصیل کرده انتظار نمیرفت به سحر و جادو اعتقاد داشته باشه البته نباید از تناقص در گفتار جناب دایی گذشت از یک طرف میگوید اگر قرار بود جادو کاری کند جادوگران زندگی خود را درست میکردند واز طرف دیگر میگوید باور دارد که سحر و جادو وجود دارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل