بازدید 3639
واکنش

سیدجلال:ماهم دوست داریم با اسپانیا و انگلیس همگروه شویم

کد خبر: ۷۴۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 19 November 2017
مدافع باتجربه تیم ملی و پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی موفق شود در جام جهانی عملکردی در شان فوتبال ایران به نمایش بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران با مشخص شدن 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها با حضور در سید سوم در انتظار قرعه‌ خود است. در این ارتباط طی چند روز اخیر رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی با نظرسنجی از ابراز تمایل بالای خود برای رقابت و همگروهی با ایران در جام جهانی خبر دادند؛ مساله‌ای که با واکنش کاپیتان باتجربه تیم ملی نیز همراه بود.

سیدجلال حسینی در واکنش به این سوال که اسپانیا و انگلیس با نظرسنجی بین فوتبالدوستان خود نسبت به همگروهی با ایران ابراز تمایل کرده‌اند، گفت: مطمئنا ما هم از این اتفاق استقبال می‌کنیم و دوست داریم مقابل اسپانیا و انگلیس بازی کنیم. تیم ملی مسلما از هیچ حریفی هراس ندارد و بازیکنان شایسته‌ای داریم که می‌توانند باعث افتخار فوتبال ایران باشند. ما در جام جهانی قبل هم با بدشانسی مقابل آرژانتینی که به فینال رسید شکست خوردیم. البته این حرف من به این معنا نیست که قدرت ما با آنها در یک سطح قرار دارد، اما پیشرفت فوتبال ایران محسوس بوده و ما به دنبال این هستیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی ادامه داد: 32 تیم شایسته به جام جهانی رسیده‌اند و هیچ کدام نمی‌خواهند شکست بزرگی در این رقابت بزرگ تجربه کنند و برای افتخار و سربلندی کشور خود تلاش می‌کنند. حضور در جام جهانی به نوبه خود سخت است و هر حریفی خطرناک است. مسلما تقابل با برزیل و اسپانیا و ... که مدعی کسب جام هستند سخت خواهد بود اما ما هم با تفکرات خود برای دستیابی به نتایجی غرور آفرین در این رقابت حاضر خواهیم شد.

سیدجلال با اشاره به اینکه تیم ملی در این مقطع نیاز به حمایت بیشتری دارد گفت: بازی با حریفانی قدرتمند و در سطح اول فوتبال مطمئنا می‌تواند شرایط را در دیدارهای رسمی برای ما بهتر کند. اینکه بازیکنان ما پیش از جام جهانی با این تیم‌ها و در قواره آنها تنه به تنه شوند خیلی از استرس‌ها را کاهش می‌دهد و می‌توانیم نمایش بهتری داشته باشیم. مسلما تا فرصت باقیمانده باید حمایت و توجه بیشتری به تیم ملی شود و همه تلاش خود را معطوف به حضوری موفق در این رقابت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار