بازدید 3079

ادامه صدرنشینی ناپل با شکست آ ث میلان

ناپولی با این پیروزی به روند خوب خودش ادامه داد و با 35 امتیاز صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. میلان بحران‌زده مونتلا هم 19 امتیازی و در رده هفتم ماند.
کد خبر: ۷۴۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 19 November 2017
تیم جنوب ایتالیا با یک پیروزی ارزشمند به روند خوب خودش ادامه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین بازی هفته سیزدهم سری A ایتالیا با برتری 2 بریک ناپولی در خانه‌اش مقابل میلان بحران‌زده به پایان رسید.  در این بازی ورزشگاه «سن‌پائولو»ی شهر ناپل، میزبان توسط اینسینیه در دقیقه 33 و زلینسکی در دقیقه 73 به گل رسید و تنها گل میلان به وسیله رومانیولی در دقیقه 92 زده شد. ناپولی با این پیروزی به روند خوب خودش ادامه داد و با 35 امتیاز صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. میلان بحران‌زده مونتلا هم 19 امتیازی و در رده هفتم ماند.

شرح گل ها
دقیقه 34 برای ناپولی (اینسینیه): پاس عمقی همشیک به اینسینیه می رسد که با وجود مهار توپ توسط دوناروما، دروازه باز می شود. داور در ابتدا اعلام آفساید کرد اما سپس با تصمیم VAR، گل صحیح اعلام شد.

دقیقه 72 برای ناپولی (زیلینسکی): فرار زیلینسکی و قرار گرفتن در تک به تکی دیگر با دوناروما که این بار این بازیکن لهستانی با زیرکی تمام توپ را از بین پاهای جیجو تبدیل به گل می کند.

دقیقه 91 برای میلان (رومانیولی): توپ پس از رفت و برگشت به رومانیولی می رسد تابا شوتی سرضرب و زیبا، گلی خارق العاده به ثمر برساند.

میلان-ناپولی-سری آ
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس