بازدید 2768

اولین دربی مادرید درخانه جدیداتلتیکو مساوی شد

کد خبر: ۷۴۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 19 November 2017
اولین میزبانی اتلتیکومادرید از رقیب همشهری در ورزشگاه جدید برنده‌ای نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دربی مادرید بین تیم‌های رئال و اتلتیکومادرید با تساوی بدون گل پایان یافت. در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، نبرد سرد و کم حادثه‌ای شکل گرفت و مصدومیت راموس، کاپیتان رئال مادرید و بیرون رفتن او از زمین مهم‌ترین اتفاق دربی بود. در نهایت با شکل‌گیری تساوی بدون گل در اولین میزبانی اتلتیکو در ورزشگاه جدیدش «واندا متروپولیتانو» از رئال مادرید، هر 2 تیم 24 امتیازی شدند اما رئال به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم و اتلتیکو در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

بازی با اشتباه عجیب مارسلو و واران در خط دفاعی آغاز شد اما در کمال ناباوری گریزمان و کوریا در موقعیت استثنایی موفق به گلزنی نشدند تا در ادامه حسرت این موقعیت را بخورند. بازی در نیمه اول موقعیت های زیادی نداشت و دو تیم تقریبا به یک اندازه در حملات سهم داشتند. بازی بسیار حساس و جذاب بود اما مدافعان دو تیم در جمع کردن و مهار توپ ها خوب عمل می کردند. اولین موقعیت جدی رئال مادرید در دقیقه 31 بود. همکاری زیبای کروس و رونالدو باعث شد هافبک آلمانی مقابل دروازه حریف در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد اما ضربه چیپ او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 39 سرخیو راموس با برخورد سختی که با مدافعان اتلتیکو داشت از ناحیه صورت و بینی دچار مصدومیت شد و جای خود را به ناچو داد. در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید. 

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و بازی مالکانه ای را پیش گرفت. در سوی مقابل اتلتیکو مانند همیشه دفاع قدرتمندی داشت و به آسانی اجازه خلق موقعیت به رقیب همشهری اش نمی داد. 15 دقیقه ابتدای نیمه دوم بدین ترتیب گذشته و شاهد موقعیت صد در صد روی دروازه ها نبودیم. کم کم اتلتیکو جلو کشید و دقایقی آنها صاحب توپ بودند. در دقیقه 62 کوریا صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه در محوطه جریمه رئال مادرید شد اما ضربه او بسیار بد بود و حتی نزدیک به دروازه هم نبود. در حالی که وارد 15 دقیقه پایانی بازی می شدیم، همچنان موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. 
ریتم بازی افت کرده بود و شاهد بازی جذابی نبودیم. در دقیقه 75 با پاس خوب مودریچ، رونالدو در محوطه جریمه اتلتیکو صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او اصلا دقیق نبود و آرام از کنار دروازه به بیرون رفت. ضربه ای نمایانگر ریتم بازی بود. در دقیقه 78 اتلتیکو در آستانه رسیدن به گل بود. تورس پاس زیبایی برای گامیرو مهیا کرد تا با دروازه بان تک به تک شود اما ضربه چیپ او را واران تقریبا از روی خط دروازه با ضربه سر راهی کرنر کرد. بازی در این دقایق جذاب شده بود. شوت رونالدو از روی یک ضربه آزاد، با واکنش خوب اوبلاک راهی کرنر شد. در دقیقه 86 اوبلاک شوت از راه دور کروس را دفع کرد و گودین در جای خوب قرار داشت تا توپ برگشتی خطرناک نشود. در دقیقه 89 رونالدو در یک موقعیت عالی شوت محکمی را از درون محوطه به سمت دروازه زد اما لوکاس با یک تکل فوق العاده توپ ستاره پرتغالی را دفاع کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها