بازدید 4084

آرسنال2-تاتنهام0؛غرش توپخانه قرمزدرآسمان شمال لندن

آرسنال با این پیروزی 22 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رسید. تاتنهام نیز با 23 امتیاز در رده سوم باقی ماند.
کد خبر: ۷۴۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 18 November 2017
آرسنال دربی شمال لندن را با دو گل به سود خود خاتمه داد تا با امیدواری بیشتری به ادامه فصل نگاه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، آرسنال و تاتنهام دربی شمال لندن را در حالی برگزار کردند که توپچی ها با 19 امتیاز در رده ششم جای داشتند و تاتنهام با 4 امتیاز بیشتر تیم سوم لیگ جزیره بود.
دقیقه 5 شوت لاکازت از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت. دقیقه 6 ضربه خطرناک هری کین توسط چک مهار شد. دقیقه 19 بیرین با پاس رمزی وارد محوطه جریمه تاتنهام شد و با یک پاس رو به جلوی خطرناک ارسال کرد اما هیچ بازیکنی از آرسنال نتوانست از این موقعیت استفاده کند. 

الکساندر لاکازت - آرسنال - تاتنهام - هوگو لوریس - Arsenal
دقیقه 33 شوت بسیار خطرناک اریکسن پس از برخورد با تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 34 ضربه سر کین در دستان چک قرار گرفت. دقیقه 36 آرسنال با ضربه سر شکودران موستافی 1-0 پیش افتاد. دقیقه 41 الکسیس سانچز با یک ضربه محکم و دقیق، توپ را به زیر طاق دروازه تاتنهام زد و بازی را 2-0 کرد. دقیقه 42 ضربه آرام کین از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت.

بازی در نیمه دوم آغاز شد. در دقیقه 55 هری کین اقدام به شوت زنی کرد اما موستافی با یک تکل دقیق، باعث شد توپ به کرنر برود. دقیقه 63 شوت اریکسن، با اختلاف زیادی از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت. دقیقه 70 شوت الکسیس سانچز از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت. دقیقه 71 ضربه آرام سانچز توسط لوریس مهار شد. 
دقیقه 75 سانچز در موقعیتی تک به تک با لوریس اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او توسط دروازه بان تاتنهام مهار شد. دقیقه 77 شوت راه دور اریکسن، در دستان چک قرار گرفت. دقیقه 80 ضربه سر خطرناک دایر با واکنش عالی چک برگشت داده شد. دقیقه 84 ضربه سونگ هیون مین با اختلاف از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت. دقیقه 90+1 الکسیس سانچز وارد محوطه جریمه تاتنهام شد و اقدام به شوت زنی کرد اما هوگو لوریس توپ را برگشت داد. دقیقه 90+2 شوت الکس ایوبی از کنار دروازه تاتنهام به بیرون رفت. آرسنال با این پیروزی 22 امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول رسید. تاتنهام نیز با 23 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

شرح گل ها
آرسنال 1-0 تاتنهام | شکودران موستافی (دقیقه 36): بازیکنان تاتنهام پشت محوطه جریمه خودی مرتکب خطا شدند. مسوت اوزیل پشت ضربه خطا ایستاد و توپ را محوطه جریمه تاتنهام ارسال کرد. شکودران موستافی بالاتر از همه بلند شد و با یک ضربه سر دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

آرسنال 2-0 تاتنهام | الکسیس سانچز (دقیقه 41): پاس هکتور بیرین به الکساندر لاکازت رسید؛ لاکازت با توپ وارد محوطه جریمه تاتنهام شد و توپ را به الکسیس سانچز داد. سانچز نیز توپ را کنترل کرد و با یک ضربه پر قدرت، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر