بازدید 3934

یمن در محاصره‌ سخت و کشنده‌ عربستان قرار دارد

کد خبر: ۷۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 17 November 2017
رئیس جبهه فرهنگی مقابله با تجاوز علیه یمن نسبت به عواقب انسانی محاصره یمن هشدار داد و گفت که این کشور در محاصره‌ سخت و کشنده عربستان قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، ابتسام المتوکل، رئیس جبهه فرهنگی مقابله با تجاوز، درباره اقدام اخیر عربستان در بستن تمامی مرزهای آبی، زمینی و هوایی یمن صحبت کرد.

یمن در محاصره‌ای سخت و کشنده‌ عربستان قرار دارد


وی در این مصاحبه گفت: البته مسدود شدن مرزهای آبی، زمینی و هوایی یمن از آغاز حملات عربستان بوده اما همانند روزهای اخیر به صورت کامل مسدود نشده بود. هم اکنون یمن در محاصره‌ای سخت و کشنده‌ای از سوی عربستان قرار گرفته که یک جنایت به شمار می‌آید و جامعه بین‌الملل نیز کاملا در قبال این اقدام عربستان سکوت پیشه کرده است. ملت یمن، ملتی مظلوم بوده که هیچ کار خطایی انجام نداده و گرفتار کشوری شده که می‌خواهد لجام گسیختگی و وحشی‌گری خود را به جهان نشان دهد و شرایط خود را بر این ملت تحمیل کند.

ائتلاف به سرکردگی عربستان از هیچ جنایتی علیه ملت یمن فروگذار نکرده است


وی در پاسخ به سوال دیگری درباره پیام‌های شلیک شدن موشک بالستیک به سوی فرودگاه ملک خالد در پایتخت عربستان از سوی ارتش یمن گفت: این موشک این پیام را داشت که پس از 3 سال جنگ فراگیر علیه یمن که تمام زیرساخت‌ها و اقتصاد این کشور را ویران کرد این ملت همچنان استوار ایستاده است. البته ما معتقد هستیم که این موشک می‌بایست بسیار زودتر به سوی ریاض شلیک می‌شد. هم اکنون نیز از ارتش و کمیته‌های مردمی درخواست داریم تا موشک‌های بیشتری را به سوی ریاض و ابوظبی شلیک کنند. این کشورها از هیچ جنایتی علیه مردم یمن فروگذار نکرده و با تمامی توان به کشتار مردم این کشور پرداخته‌اند. پیام شلیک این موشک کاملا آشکار بود. ما به عربستان این پیام را ارسال کردیم که قادر هستیم ریاض و دیگر شهرهای عربستان را هدف قرار دهیم و می‌بایست در جنگ خود علیه یمن تجدید نظر کنید و در صورت ادامه جنگ، یمن این جنگ را برای شما به یک آتشی تبدیل خواهیم کرد که در آن خواهید سوخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل