بازدید 4619
ادعای مدیرعامل موقت قرمزها درباره مریضی طاهری

مدیرعامل پرسپولیس به باشگاه بر می گردد

کد خبر: ۷۴۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 16 November 2017
حمیدرضا گرشاسبی در تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافتیم تا به بازیکنان خسته نباشید بگوییم. آقای طاهری هم قرار بود حضور پیدا کنند، اما چون سرماخورده بود و به تازگی از کربلا برگشته، نتوانست شرکت کند. صدای ایشان به خاطر سرماخوردگی بیرون نمی‌‌آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر موقت پرسپولیس در مورد وضعیت مدیرعاملی طاهری تصریح کرد: پس از اینکه ایشان درخواست 15 روز مرخصی کرد، گفتیم تا زمان بازگشت از کربلا امورات باشگاه را برعهده بگیریم. تا هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود و امیدوارم همانطور که در گذشته کنار هم بودیم، باز هم باشیم. انشاء‌الله طاهری پس از بهبودی به سرکارش برمی‌گردد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با بحث بازنشستگی طاهری عنوان کرد: این هم قوانین و مقرراتی است که ابلاغ شده و وزارت ورزش باید تصمیم بگیرد. همانطور که گفتم هفته آینده و پس از تعطیلات همه چیز مشخص می‌شود. وزارت دنبال این است که بتوانند مشکلات را حل کند. ما هم دنبال همین مسئله هستیم. «شک ندارم طاهری به کارش بازمی‌گردد» گرشاسبی با بیان این جمله و در واکنش به این سؤال که آیا بحث مدیرعاملی شما در پرسپولیس صحت دارد یا نه، گفت: نه اصلا مدیرعاملی خودم را تأیید نمی‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل