بازدید 2640

وزیر نیرو با رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد

"استفاده از ظرفیت کشت فراسرزمینی در خاک تاجیکستان" موضوعی بود که در دیدار وزیر نیروی ایران و رئیس جمهور تاجیکستان مطرح شد.
کد خبر: ۷۴۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 16 November 2017
"استفاده از ظرفیت کشت فراسرزمینی در خاک تاجیکستان" موضوعی بود که در دیدار وزیر نیروی ایران و رئیس جمهور تاجیکستان مطرح شد.

به گزارش تسنیم، رضا اردکانیان وزیر نیرو جهت شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و تاجکستان، در سفر دو روزه ای به تاجیکستان داشت.

وزیر نیرو با رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد

وزیر نیرو امروز در حاشیه این اجلاس با "امامعلی رحمان" رییس جمهور تاجیکستان دیدار کرد. در این دیدار که نزدیک به یک ساعت بطول انجامید و با حضور مشاوراقتصادی رییس جمهور تاجیکستان برگزار شد، امامعلی رحمان ضمن ابلاغ سلام گرم خود به رئیس جمهور ایران، مصیبت زلزله غرب ایران را به ملت ایران تسلیت گفت.

رئیس جمهور تاجیکستان اظهار داشت: با توجه به مسئولیت وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران در کمیسون مشترک اقتصادی دو کشور، کلیه دستورات لازم را به تمامی دستگاههای اجرایی تاجیکستان جهت همکاری صادر کرده ام.

وی افزود: با توجه به توان و سطح بالای دانش مهندسی شرکتهای ایرانی بویژه در صنعت آب و برق تمایل داریم تا پروژه های بیشتری را به پیمانکاران ایرانی واگذار کنیم.

رییس جمهور تاجیکستان در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به ملاقات با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همچنین این دیدار، بتوانیم سطح همکاری های دو کشور را توسعه داده و به سطح قابل قبولی برسانیم.

وزیر نیروی ایران در این دیدار تصریح کرد: با توجه به ظرفیت آبی خوب و مناسب کشور تاجیکستان امیدواریم امکان استفاده از ظرفیت کشت فراسرزمینی در این کشور و ضرورت حل و فصل مسایل فی مابین و استفاده از ظرفیتهای منطقه ای دو کشور فراهم شود.

در ادامه اردکانیان اظهار امیدواری کرد که در پی دعوت رئیس جمهور ایران، هر چه زودتر امکان دیدار امامعلی رحمان از ایران مهیا شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان