بازدید 1865

کمک‌های نقدی را از طریق نهادهای رسمی پرداخت کنید

کد خبر: ۷۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 16 November 2017
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به اینکه افراد سودجو و کلاهبردار سعی دارند از هر فرصت و پیشامدی سوءاستفاده کرده و با اغفال هموطنان عزیز اهداف مجرمانه و سودجویانه خود را عملی نمایند، لذا با حادثه پیش آمده زلزله کرمانشاه به دنبال سوء استفاده از احساسات انسان دوستانه شهروندان هستند.

سرگرد مهدی شکیب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه زمین لرزه در استان‌های غربی کشور و ابراز همدردی با این عزیزان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه برخی از مجرمان سایبری از حسن نیت هموطنان سوء استفاده کرده و با راه اندازی گروه و کانال‌های مختلف در شبکه های اجتماعی به دنبال جمع آوری کمک‌های نقدی هستند. البته اکثر این گروه‌ها و کانال‌ها از سوی مجرمان سایبری راه اندازی شده اند.

وی ادامه داد: از هموطنان درخواست می شود کمک­های خود را از طریق سایت‌های معتبر، نهادهای رسمی و حساب­های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی از قبیل صدا و سیما و رسانه های کثیر الانتشار اعلام می گردد واریز نمایند و به هیچ عنوان وجهی را در راستای این دست تبلیغات که منشاء آن مشخص نیست به حساب کسی واریز نکنند.

رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری در نهایت از کلیه هموطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر