بازدید 6421

مشکل‌آفرینی جابجایی مستمر کوه در جاده جم

کد خبر: ۷۴۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 16 November 2017
فرماندار شهرستان جم گفت: جابجایی مستمر کوه در مسیر سیراف - جم مشکل‌آفرین شده و تلاش داریم تا با اتخاذ تدابیر مناسب این مشکل رفع شود.

به گزارش مهر، فرمانداران شهرستان های جم، کنگان و عسلویه عصر چهارشنبه با حضور در محل وقوع پدیده جابجایی کوه در محور جم-سیراف از نزدیک وضعیت مسیر را مورد بررسی قرار دادند.

 فرماندار جم در حاشیه این بازدید بیان داشت: پدیده جابجایی کوه در محور جم - سیراف که در  حوزه استحفاظی راهداری کنگان قرار دارد از مدت ها قبل آغاز شده و اصلاح مستمر مسیر هم نتوانسته است مشکل را برطرف کند.

فتح الله نوروزی خاطر نشان کرد: طبق اعلام کارشناسان، حرکت کوه مجاور به علت قرار گرفتن بر خاک «مارن» باعث برآمدگی جاده شده و در هفته های اخیر سرعت تغییرات به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی، با همراهی فرمانداران کنگان و عسلویه و اداره کل راهداری در پی یافتن راهکاری برای جلوگیری از قطع احتمالی مسیر و توقف ترددها هستیم.

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/16/4/2636867.jpg
 
فرماندار جم با بیان اینکه با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان جم و سکونت کاربران تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی عسلویه در این شهرستان گفت: اتخاذ تدابیر ویژه برای رفع مشکل در دستور کار قرار گرفته و با توجه به حجم بالای عملیات اجرایی برای رفع مشکل، لازم است تمام ظرفیت استان به ویژه شرکت های منطقه در این زمینه به کار گرفته شود.

وی در پایان اظهار داشت: وضعیت مسیر به صورت مستمر در حال پایش است و استاندار بوشهر نیز در روزهای گذشته از وضعیت مسیر بازدید کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل