بازدید 3965

جاری شدن سیل در آتن 15 کشته برجای گذاشت

جاری شدن سیل روز چهارشنبه در شهر آتن و حومه آن جان 15 نفر را گرفت و تعداد زیادی را مجروح و مفقودالاثر کرده است.
کد خبر: ۷۴۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶ 16 November 2017
جاری شدن سیل روز چهارشنبه در شهر آتن و حومه آن جان 15 نفر را گرفت و تعداد زیادی را مجروح و مفقودالاثر کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری یونان؛ جاری شدن ناگهانی سیل در جنوب غرب شهر آتن واقع در منطقه 'مندری'، باعث جان باختن 15 نفر و زخمی و مفقودالاثر شدن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

بر اثر جاری شدن سیل تعداد زیادی از منازل منطقه مندری تخریب، خودروهای زیادی نابود و به مغازه ها و کسبه ها این منطقه خسارات فراوانی وارد آمده است.

' الکسیس چیپراس' نخست وزیر یونان با اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، از مسئولان خواست تمام توان خود را برای نجات جان مردم و اموال آنان بکار گیرند و با خانواده های قربانیان این سیل اعلام همدردی کرده است.

در همین حال، به علت قطع کامل برق منطقه مندری، از نیروگاههای تولید برق سیار برای برق رسانی استفاده می شود.
رسانه های یونانی گزارش دادند که هزاران نفر به علت جاری شدن سیل در منازلشان، نمی توانند از منازل خود استفاده و تا کنون تعداد زیادی از آنان در هتل های و یا سالن های ادارات دولتی اسکان داده شده اند.

بر اثر جاری شدن سیل نیز در بزرگراه های این کشور، تعداد زیادی از خودروهای در حال تردد خسارات زیادی دیدند و تردد وسایل نقلیه تا لحظه ارسال این گزارش در بزرگراه و بخصوص خیابان های منطقه مندری قطع گردیده است.
اتحادیه اروپا چهارشنبه شب با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام همدردی با بازماندگان سیل زدگان ، اعلام کرده است : اتحادیه اروپا، یونان را در این شرایط سخت تنها رها نخواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر