بازدید 4990
پاسخ تند عضو هیات مدیره پرسپولیس به ادعای آذری:

اصفهانی ها اگرکاری برای پرسپولیس کردند، وظیفه‌شان بوده

کد خبر: ۷۴۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 15 November 2017
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه افرادی که در فوتبال مسئولیت دارند وظیفه‌شان کمک کردن به باشگاه‌های پرطرفدار و البته دیگر باشگاه‌هاست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا حاجی‌بیگی در واکنش به اظهارات اخیر سعید آذری مبنی بر اینکه اگر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی موفق شده‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند به‌خاطر درایت مدیران اصفهانی فدراسیون است، اظهار داشت: باشگاه‌‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از باشگاه‌های پرطرفدار و مطرح کشور هستند و هر فردی که در این فوتبال مسئولیت دارد اگر قدمی برای این باشگاه‌ها برداشته باشد، وظیفه‌اش را انجام داده. تاج و دیگر مسئولان فدراسیون قطعاً اگر کاری برای باشگاه ما و دو باشگاه دیگر انجام داده‌اند با هماهنگی و مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه‌‌های یادشده بوده است.

 وی افزود: شرایط طوری بود که حتی وزیر ورزش هم لازم دانست که برای کمک به باشگاه‌های پرطرفدار وارد عمل شود و در این شرایط مطمئناً ایشان نخواهند گفت که درایت ما بوده که این اتفاق افتاده است! بلکه وزیر هم خدمت‌رسانی به باشگاه‌های پرطرفدار و کلاً ورزش کشور را وظیفه خودش می‌داند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آنها نیز برای حل مشکلات تیم‌شان تلاش‌های شبانه‌روزی داشته‌اند، یادآور شد: با توجه به شرایط حساسی که باشگاه دچار آن شده بود همه ما وظیفه خود دانستیم که به مشکلات رسیدگی کرده و با کمک مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش در نهایت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرطرفدار کشور صادر شد و آنها بدون مشکل می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار