بازدید 4694

کریمی:اعتقادی به پهن گاو و خاکستر شتر ندارم!

کد خبر: ۷۴۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 15 November 2017
فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پس از دومین پیروزی پیاپی تیمش راجع‌به بحث‌های مطرح شده درخصوص وجود جادوگری در فوتبال ایران گفت: لطف و عنایت خدا در خیلی از مسائل شامل حال کسانی است که کار می‌کنند. این خداست است که تشخیص می‌دهد لطفش شامل چه کسانی می‌شود. آن هم چیزی است که علما باید بگویند. 

به گزارش تابناک ورزشی، این مربی کهنه کار که با گل دقایق پایانی پیروز میدان شد و سه امتیاز حساس را مقابل استقلال خوزستان کسب کرد، ادامه داد: خداوند عادل است و بالاترین عدل را دارد. اینکه به یکی عنایت می‌کند و دقیقه آخر به آن گل می‌دهد (تیمش به گل می‌رسد)، عدل خداست. خداوند این را تشخصیص می‌دهد و اسم آن را شانس می‌گذاریم. اینکه یک نفر از خواسته خداوند خارج می‌شود و به سمت مباحث دیگری می‌رود را کاری ندارم. نمی‌دانم؛ دندان اژدها و خاکستر شتر و پهن گاو ماده استفاده می‌کنند که من اعتقادی به آن ندارم. این مسائل، مسئله قرآنی است که علما باید بگویند. کسی که صادقانه، عارفانه و عاشقانه جلو می‌رود، لطف خدا شامل حالش می‌شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد تغییرات زیادی تیمش در ترکیب گفت: هر مربی سلیق خودش را دارد. در این مورد می‌توان در نیم‌فصل بیشتر صحبت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار