بازدید 5388

منت اصفهانی ها سر استقلال وپرسپولیس/ما شما را نجات دادیم!

کد خبر: ۷۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 15 November 2017
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مدعی است که سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با درایت اصفهانی‌های فوتبال توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخابی ها به همراه تیم تراکتورسازی توانستند مجوز حرفه ای شدن را بگیرند که البتهه هنوز هم حرف و حدیث های زیادی درباره ورود آن ها به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. در این بین کسی نمی تواند منکر نقش رئیس فدراسیون فوتبال ایران شود که کمک های زیادی برای حضور باشگاه های ایرانی به ویژه سرخابی در لیگ قهرمانان داشت، شود. حالا یکی دیگر از مدیرهای اصفهانی حاضر در عرصه فوتبال کشور این مجوزها را به درایت افراد اصفهانی حاضر در فدراسیون ربط داده اشت.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره این موضوع این چنین واکنش نشان داد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در لحظه آخر توانستند مجوز بگیرند که معذرت می‌خواهم و عامدانه می‌گویم که این اتفاق هم با درایت اصفهانی‌های فوتبال رقم خورد. با درایت مهدی تاج و محمدرضا ساکت و اگر درایت اصفهانی‌ها نبود این سه باشگاه هم با حجم بدهی‌های خود، نمی‌توانستند مجوز بگیرند.

حالا بماند که با درایت این اصفهانی ها یک تیم اصفهانی جایگزین یک تیم تهرانی در لیگ قهرمانان خواهد شد، موضوعی که مدیرعامل ذوبی ها از گفتن آن صرف نظر کرد؛ که اگر این موضوع بیان می شد حاشیه های کمی برای این تیم اصفهانی نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار