بازدید 4780
خبراختصاصی تابناک از اخطار فدراسیون فوتبال بابت شکایت زلاتکوفسکی

مهلت یک هفته ای فیفا به باشگاه ملوان برای کسرشش امتیاز

باشگاه ملوان بندرانزلی که اکنون در لیگ دسته اول ایران بازی می کند، تنها تا 30آبان ماه مهلت دارد تا بدهی اش به زوران زلاتکوفسکی را تسویه نماید و در صورتی که این اقدام انجام نشود کسر شش امتیاز از تیم سپیدپوش انزلی قطعی است.
کد خبر: ۷۴۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 15 November 2017
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به باشگاه ملوان بندرانزلی یک هفته فرصت داد تا طلب بازیکن خارجی سابق خود را تسویه کند و در غیراینصورت با حکم کسر شش امتیاز مواجه شود.

مهلت یک هفته ای فیفا به باشگاه ملوان برای کسرشش امتیاز

به گزارش تابناک ورزشی، پرونده شکایت زوران زلاتکوفسکی بازیکن خارجی ملوانی ها در فصل 90-91 ، پس از کش وقوس های فراوان و عدم پرداخت حکم قطعی توسط مدیران سالهای گذشته تیم قدیمی بندرانزلی، این بار با حکم نهایی فیفا مواجه شده است و فدراسیون فوتبال ایران امروز با ارسال نامه ای هشدار کسر شش امتیاز تا یک هفته آینده را به مدیریت ملوان اعلام کرد.

زوران زلاتکوفسکی زمانی جذب تیم ملوان در لیگ برتر شد که این تیم ریشه دار زیرنظر منطقه آزادانزلی اداره می شد. این بازیکن که نتوانست طلب خود را از ملوانی ها وصول کند اقدام به شکایت کرد و جالب اینکه در دوره مدیرعاملی صادق درودگر نیز هیچ توجهی به شکایت این بازیکن خارجی نشد تا این بدهی 220هزاردلاری امروز منجر به صدور اولتیماتوم توسط فیفا شود. البته فیفا در این میان با ارسال نامه هایی دو فرصت 21روزه و 15 روزه به باشگاه ملوان داده بود که هردوی این نامه ها به شکل عجیبی در آخرین روز فرصت از سوی فدراسیون به دست باشگاه ملوان رسید و عملا این باشگاه را در واکنش خلع سلاح کرد.
اعتراض دکتر احمددنیامالی رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه ملوان به همراه نماینده شهر انزلی در دو جلسه به تاج و ساکت منتقل شد و فدراسیون هم قول مساعد برای همکاری در زمینه تسویه این بدهی داده بود اما با رفتن دنیامالی از ملوان، گویا دبیرکل فدراسیون قول وقرارها را فراموش کرده است و امروز نامه ای مبنی بر فرصت یک هفته ای برای کسر امتیاز به باشگاه ملوان انزلی فرستاد.

گفتنی است طبق این نامه که به امضای دبیرکل فدراسیون رسیده، باشگاه ملوان بندرانزلی که اکنون در لیگ دسته اول ایران بازی می کند، تنها تا 30آبان ماه مهلت دارد تا بدهی اش به زوران زلاتکوفسکی را تسویه نماید و در صورتی که این اقدام انجام نشود کسر شش امتیاز از تیم سپیدپوش انزلی قطعی است. به این ترتیب شانس احتمالی صعود ملوان به لیگ برتر فصل آینده نیز تا حدود زیادی از بین خواهد رفت.
به نظر می رسد اگر همه دلسوزان و مسوولان شهر انزلی و مدیران ورزش استان گیلان آستین را بالا نزنند و در این فرصت اندک باقیمانده کاری نکنند، ضربه سنگین دیگری به قوی سپید شمال وارد می شود و به زودی خطر سقوط به دسته پایین تر هم آنها را تهدید خواهد کرد.

مهلت یک هفته ای فیفا به باشگاه ملوان برای کسرشش امتیاز
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان