بازدید 11583

آخرین وضعیت ترافیکی مناطق زلزله‌زده

کد خبر: ۷۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 15 November 2017
رئیس پلیس راه کشور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی مناطق زلزله زده در کرمانشاه گفت: برای امنیت و تسهیل در تردد خودروهای امدادی، ایست های بازرسی ویژه خودروهای باری در منطقه راه اندازی شده است.

به گزارش مهر، سردار محمدحسین حمیدی درباره وضعیت راه ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه و منطقه سر پل ذهاب گفت: حضور هیجانی مردم در روند امدادرسانی اخلال ایجاد می کند. مردم بدانند هلال احمر، سپاه، ارتش در حال انجام وظایف امدادی خود هستند و وقتی به صورت درست کار خود را انجام می دهند نیاز به تقویت و امدادرسانی از سوی شهروندان دارند.

حمیدی با اشاره به اینکه حضور فیزیکی افراد غیربومی و غیرمتخصص در محل های زلزله زده باعث اخلال در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان و همچنین ایجاد گره های ترافیکی در منطقه می شود، افزود: برای برطرف کردن این گره ها طرح های ترافیکی خاصی در محدوده مناطق زلزله زده به اجرا درآمده است.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه از تردد و حضور افراد و خودروهای غیرمجاز به محدوده های زلزله زده جلوگیری می شود، افزود: همچنین خودروهای سنگینی که ترددشان در محدوده حادثه توجیه ندارد ممنوعیت تردد دارند.

حمیدی گفت: برای همه خودروهای باری که بدون مجوز قصد خروج از محدوده های زلزله زده را دارند نیز ایست های بازرسی و کنترل در نظر گرفته ایم تا اموال مردم دچار مشکل نشود.

وی افزود: طرح های ترافیکی پلیس راهور تا زمان برقراری امنیت کامل در محدوده های زلزله زده برقرار خواهد بود و با عوامل امداد و نجات هلال احمر، ارتش و نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم هستیم تا در صورت اعلام نیاز نسبت به بیشتر کردن و یا کاهش میزان ممنوعیت های تردد اقدام کنیم.

سردار حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در راه ها و محورهای مواصلاتی غرب کشور نیز گفت: در ابتدای کار برخی از مسیرها به دلیل ریزش سنگ و یا آوار دچار مشکل شده بود ولی در حال حاضر با کمک مسئولین راهداری و مردم مشکلات ترافیکی برطرف شده و طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه گره ترافیکی خاصی در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده گزارش نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان