بازدید 10271

اقرار به قتل به خاطر طلب 45 ميليون توماني

کد خبر: ۷۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 15 November 2017
مردي به اتهام قتل زن جوان در بازداشت به سر مي‌برد مدعي است كه زن جوان را به خاطر طلب 45‌ميليون توماني به كام مرگ كشانده است.
 
به گزارش جوان، دوازدهم آبان‌ماه امسال مردي با مراجعه به اداره پليس مأموران را از ناپديد شدن دختر 27‌ساله‌اش به نام يلدا باخبر كرد و گفت: «دخترم چهار روز قبل براي تعمير خودروي پرايدش از خانه بيرون رفت و ساعتي بعد تماس گرفت، اما به محض اينكه تلفن همراهم را برداشتم يك‌باره تماس قطع شد. بعد از آن هرچه به او زنگ زدم تلفن همراهش خاموش بود. نگرانم اتفاق بدي افتاده باشد.»

با اعلام گزارش مفقودي، به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. كارآگاهان در اولين گام از تحقيقات دريافتند، يلدا روز قبل با يكي از دوستان خانوادگي‌اش به نام فرزين 44 ساله تماس داشته است و براي بردن خودرواش به تعميرگاه با او قرار ملاقات گذاشته است. 
 
به اين ترتيب فرزين شناسايي و بازداشت شد. او در مراحل اوليه بازجويي ابراز بي‌اطلاعي كرد و گفت از يلدا بي‌خبر است، اما در مراحل بعدي بازجويي بالاخره لب به اعتراف گشود و به قتل يلدا اعتراف كرد و گفت: «‌يلدا مدتي قبل به بهانه سرمايه‌گذاري در يك پروژه اقتصادي، 45 ميليون تومان از من گرفت و قرار بود اين مبلغ را در كمترين زمان برگرداند. بعد از آن بود كه هر وقت طلبم را مي‌خواستم طفره مي‌رفت و بهانه مي‌گرفت. از اين ماجرا يك‌سال گذشت تا اينكه متوجه شدم او از افراد ديگري نيز به همين شيوه پول گرفته است.»

متهم در ادامه گفت: «روز حادثه با يلدا در فلكه دوم صادقيه قرار ملاقات گذاشتم. تصميم گرفته بودم هر طور شده طلبم را پس بگيرم و اگر دوباره بهانه‌جويي كند او را به قتل برسانم. وقتي يلدا سوار ماشين شد به سمت بزرگراه جلال آل احمد حركت كرديم و در مسير سر صحبت را باز كردم، اما او دوباره وعده ديگري داد و فرصت خواست. از حرف‌هايش معلوم بود طفره مي‌رود و قصد برگرداندن پولم را ندارد و مي‌خواهد مدتي از تهران خارج شود. آنجا بود كه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم.»
 
متهم در خصوص قتل گفت: «براي كشتن او پارچه‌اي دورگردنش انداختم و او را خفه كردم. بعد از كشتن يلدا بي‌هدف به مسير ادامه دادم تا اينكه به شهر انديشه رسيدم. داخل شهر چرخي زدم و مكان خلوتي را در محدوده بلوار وحدت پيدا كردم.

سپس جسد را در آن مكان رها كرده و گريختم. به تهران برگشتم و تا ساعت‌4 صبح در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم و نهايتاً به خانه برگشتم.»
 
با اقرارهاي متهم، كارآگاهان بلافاصله به آدرسي كه متهم جسد را رها كرده بود، رفتند و بعد از هماهنگي‌هاي لازم مشخص شد، جسدي ناشناس توسط عوامل انتظامي در همان محل كشف و به پزشكي قانوني منتقل شده است. در ادامه با مشخص شدن هويت جسد، مأموران دريافتند كه جسد متعلق به يلداي 27 ساله است. 
 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم گفت: «با اعترافات متهم و كشف جسد، پرونده با موضوع قتل عمـد تشكيل شده است و متهم با قرار بازداشت موقت، جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر