بازدید 6074

آلمان2-فرانسه2؛فرار از شکست دردقیقه93

تلاش های آلمان برای فرار از سومین شکست پیاپی مقابل فرانسه دقیقه 93 نتیجه داد و یار تعویضی مانشافت دو پاس طلایی پیاپی اوزیل و گوتسه را تبدیل به گل کرد.
کد خبر: ۷۴۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 15 November 2017
 بازی‌های دوستانه ملی دیشب با تساوی آلمان مقابل فرانسه ادامه یافت. 

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای مهم، آلمان و فرانسه به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. لاکازته در دقیقه 33 گل اول فرانسه را به ثمر رساند  و ونر در دقیقه 56 گل تساوی آلمان را وارد دروازه فرانسه کرد. در ادامه لاکازته بار دیگر در دقیقه 72 فرانسه را پیش انداخت اما آلمان با گل دقیقه 90 استیندل از شکست گریخت و تساوی 2 بر 2 را در زمین خودش رقم زد.

بازی با سرعت بالایی آغاز شد. دقیقه 2 حرکت بازیکنان آلمان از سمت چپ با شوت اوزیل در محوطه جریمه همراه شد. داور در این صحنه آفساید ورنر را اعلام کرد.دقیقه 13 دینیه این ضربه اوزیل را پاسخ داد، شوت او را تراپ مهار کرد. 6 دقیقه بعد تراپ این بار شوت لاکازت را به کرنر فرستاد. دقیقه 32 ارسال مارسیال را هوملس در دهانه دروازه برگشت داد. فشار فرانسه نتیجه داد و دقیقه 33 آن‌ها روی یک کار زیبای ترکیبی با لاکازت به گل رسیدند.

آلمان2-فرانسه2؛فرار از شکست دردقیقه93

آلمان کنترل بازی را برای جبران نتیجه دراختیار گرفت، دقیقه 38 پاس دراکسلر در محوطه جریمه به ورنر رسید، ورنر توپ را رها کرد تا مانداندا را فریب دهد اما مدافع فرانسه از راه رسید و توپ را دور کرد. دو دقیقه بعد روی پرس موقعیتی نصیب ورنر شد که مهاجم جوان آلمان با بی دقتی این توپ را از دست داد تا این نیمه با برتری 1-0 فرانسه به پایان برسد.

نیمه دوم تعویض‌های پیاپی مربیان و بارندگی شدید در این نیمه اندکی از کیفیت بازی کاست.دقیقه 70 ایستگاهی عالی کروس با برخورد به تیر دروازه و دستان مانداندا راهی کرنر شد. دقیقه 71 بار دیگر لاکازت و این بار روی پاس ام باپه گلزنی کرد. تلاش های آلمان برای فرار از سومین شکست پیاپی مقابل فرانسه دقیقه 93 نتیجه داد و یار تعویضی مانشافت دو پاس طلایی پیاپی اوزیل و گوتسه را تبدیل به گل کرد. در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار