بازدید 3982

انگلیس0-0برزیل؛ هارت و دفاع سه شیر مانع بتنی مقابل نیمار

در این بازی جذاب هر 2 تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند و نیمار بارها برای برزیل فرصت خلق کرد اما دستان هارت، سنگربان حریف مانع گلزنی برزیل شد.
کد خبر: ۷۴۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 15 November 2017
تیم های انگلیس و برزیل از ساعت ۲۳:۳۰ در دیدار دوستانه در ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی نزدیک و کم موقعیت در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی، 15 دقیقه ابتدایی بازی، بدون خطر روی دروازه ها دنبال می شد. برزیل بیشتر زمان بازی را در اختیار داشت و توپ را در یک سوم دفاعی خودش با پاس های کوتاه حفظ می کرد. در اولین خطر بازی در دقیقه 13 آلوز توپ را روی دروازه انگلیس فرستاد اما ژسوس موفق نشد ضربه سر بزند و توپ در اختیار هارت قرار گرفت. 

در دقیقه 20 نیز ضربه پائولینیو می توانست خطرناک باشد اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. تا میانه نیمه اول، برزیل 71 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت. در دقیقه 24 پاس بیرون پای عالی نیمار باعث شد ژسوس در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما زاویه او بسته شد و نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند. در پایان نیمه اول انگلیس کمی بهتر از آغاز بازی، کار را دنبال می کرد اما خطر خاصی روی دروازه ها شاهد نبودیم و بازی با نتیجه 0-0 در نیمه اول به پایان رسید. 


برزیل نیمه دوم را نیز با برتری آغاز کرد. در دقیقه 47 جو هارت با یک عکس العمل بسیار خوب مانع گلزنی گابریل ژسوس شد. در دقیقه 49 درگیری کوچکی بین آلوز و لیورمور رخ داد اما همه چیز ختم به خیر شد. در دقیقه 58 پاس زیبای دنی آلوز در موقعیتی عالی در محوطه جریمه انگلیس به ژسوس رسید اما او موفق نشد واکر را از پیش رو بردارد و این موقعیت نیز برای مهمان از دست رفت.  در نیمه دوم نیز شاهد موقعیت های خطرناک زیادی روی دروازه ها نبودیم. جو گومز در اولین دیدار ملی اش برای انگلیس در خط دفاع بسیار خوب عمل کرد. در دقیقه 76 در معدود موقعیت های بازی، شوت پای راست فرناندینیو از پشت محوطه جریمه با برخورد به تیرک عموی دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان مساوی باشد.

در دقیقه 79 نیز ضربه آزاد دایر از پشت محوطه جریمه در موقعیتی خوب، از کنار دروازه برزیل به بیرون رفت. در دقیقه 81 ویلیان صاحب یک موقعیت بسیار خوب در محوطه جریمه انگلیس شد اما اشلی یانگ که به تازگی به بازی آمده بود، شوت او را به خوبی دفع کرد. در دقیقه 85 با حرکت و پاس زیبای نیمار، پائولینیو در موقعیت عالی قرار گرفت اما جو هارت به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه 89 همه چیز مهیای گلزنی کایل واکر بود اما آلیسون به خوبی در مقابل او ایستادگی کرد. بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل