بازدید 3527

باد و باران در راه کرمانشاه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه تا روز شنبه جوی پایدار در مناطق زلزله زده حاکم خواهد بود، گفت: نوسانات دمایی و بارش باران از روز یکشنبه این مناطق را در برمی‌گیرد.
کد خبر: ۷۴۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 14 November 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه تا روز شنبه جوی پایدار در مناطق زلزله زده حاکم خواهد بود، گفت: نوسانات دمایی و بارش باران از روز یکشنبه این مناطق را در برمی‌گیرد.

به گزارش تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته بخشهایی از کشورمان را در برگرفته بود از کشور خارج شده است.

وی ادامه داد: نوار شرقی کشور امروز با وزش باد شدید و گرد و خاک مواجه خواهد شد و این وضعیت در زابل مشهودتر خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی سه روز آینده جو پایدار در نقاط مختلف کشور حکمفرما خواهد بود که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی درشهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

وظیفه توضیح داد: طی روز پنج شنبه با نفوذ جریانهای شمالی در استانهای ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی درباره وضعیت جوی مناطق زلزله زده تصریح کرد: در مناطق زلزله زده و نقاط غربی کشور تا روز شنبه جو پایدار برقرار خواهد بود و نوسان دمایی قابل توجه نخواهد بود اما از روز یک شنبه در این مناطق بارندگی و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: کمترین دما برای مناطق مرتفع زلزله زده استان کرمانشاه در صبح چهارشنبه نوسانی حدود یک درجه زیر صفر تا پنج درجه بالای صفر خواهد بود؛ صبح پنج شنبه نیز نوسان دمایی بین یک درجه زیر صفر تا 6 درجه بالای صفر پیش‌بینی خواهد شد که این وضعیت در روز جمعه نیز به همین منوال است.

وظیفه، شهرکرد با 6 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 33 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 18 درجه بالای صفر رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان