بازدید 5005
سوژه

بازی بابرزیل،آلمان وآرژانتین؛عربستان می‌تواندولی‌ایران‌نمی‌تواند

عربستان با تیم اول آمریکای جنوبی (برزیل)بازی می کند و سهم ما تیم آخر این قاره ونزوئلاست اما کارلوس کی روش عقیده دارد دیدار با تیم های بزرگ لزوما کارکرد مناسبی برای ایران نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۴۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 14 November 2017
تیم ملی فوتبال عربستان برای حضور قدرتمند در جام جهانی امروز پروتکل انجام بازی برابر 3 تیم بزرگ فوتبال جهان را امضا کرد و مسابقات این کشور با 3 تیم معتبر قبل از جام جهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آلمان وآرژانتین فینالیست های دوره گذشته جام جهانی فوتبال وبرزیل،پر افتخار ترین  تیم فوتبال تاریخ جام های جهانی حریفان این کشور هستند؛ ضمنا آنها هفته گذشته برابر پرتغال قهرمان فوتبال اروپا هم بازی دوستانه انجام داده و3-0 بازنده شده بودند.

عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با اعلام وتایید این خبر اعلام کرد: فوتبال عربستان بعد از انجام بازی برابر لتونی، پرتغال وبلغارستان با 3 کشور آلمان ،برزیل وآرژانتین بازی خواهد کرد وامکان بازی برابر فرانسه وبلژیک هم وجود دارد ودر صورت هماهنگی وتوافق کامل با این 2 تیم هم بازی خواهیم کرد .

اگر عربستانی ها با تیم های فرانسه وبلژیک هم بازی کنند ، فرصت بازی با شش تیم سرگروه در جام جهانی وجود دارد .این درحالی است که  نگاهی به حریفان فوتبال ما نشانگر آن است که به جز روسیه میزبان جام جهانی، 3 حریف دیگر ما یعنی کشورهای توگو، پاناما  و ونزوئلا کشورهایی فاقد اعتبار مناسب بین المللی هستندو البته بازی با آنها هیجان زیادی ندارد .در بین حریفان تیم ملی فوتبال کشورمان پاناما که به جام جهانی صعود کرده بود، بدون چند ستاره ملی  خود برابر ایران ایستاد.

 عربستان با تیم اول آمریکای جنوبی (برزیل)بازی می کند و سهم ما تیم آخر این قاره ونزوئلاست . برنامه تدارکاتی ایران برای حضور در جام جهانی تا امروز به شدت مورد انتقاد ناظرین بوده است اما کارلوس کی روش عقیده دارد دیدار با تیم های بزرگ لزوما کارکرد مناسبی برای ایران نخواهد داشت.

اما یک مقایسه دیگر، در آخرین رنکینگ فوتبال جهان ما رتبه 34را داریم وهمه کشورهایی که تا به حال با آنها بازی دوستانه کرده ایم از ما پایین تر بوده اند .روسیه در رتبه 53قرار گرفته است، پاناما در رتبه 65 قرار دارد،ونزوئلا رتبه 83 وتوگو رتبه 88 را دارند اما حریفانی که عربستانی ها قرار است با آنها بازی کنند و یا بازی کرده اند این رتبه ها را دارند:

آلمان (1)

برزیل (2)

پرتغال (3)

آرژانتین (4)

بلژیک (5)

فرانسه (7)


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر