بازدید 4216
۱

تکرار قهرمانی تراکتور درجام شهدا باشکست دایی

با قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا، یحیی گل‌محمدی توانست جدال خود با همبازی سابقش را ببرد و او را در فینال ناکام بگذارد.
کد خبر: ۷۴۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 14 November 2017
تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل سایپا، قهرمان تورنمنت چهار جانبه جام شهدا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سایپا و تراکتورسازی از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) به میزبانی ورزشگاه تختی در فینال تورنمنت چهار جانبه جام شهدا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به پیروزی 3 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی انجامید. گل‌های تراکتورسازی را فرزاد حاتمی در دقایق 30 و 74 و امید عالیشاه در دقیقه 87 وارد دروازه سایپا کردند تا تبریزی‌ها برای دومین بار به قهرمانی جام شهدا برسند.

علی صفایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به حامد حسین علی‌زاده از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. سید احمد مهدی‌زاده بازیکن سایپا در دقایق پایانی با کارت قرمز داور مواجه شد.
با قهرمانی تراکتورسازی در جام شهدا، یحیی گل‌محمدی توانست جدال خود با همبازی سابقش را ببرد و او را در فینال ناکام بگذارد. یحیی گل‌محمدی پیش از این اعلام کرده بود که جدال او با علی دایی جالب می‌شود.روز گذشته نیز پدیده با برتری در ضربات پنالتی برابر پارس جنوبی جم به مقام سوم این تورنمنت دست یافته بود.

در جریان دیدار تراکتورسازی - سایپا در فینال جام شهدا، اتفاق جالب و البته عجیبی رخ داد که باعث اعتراض شدید اعضای تیم سایپا شد.مسئولان سایپا اعتقاد داشتند فرزاد حاتمی در نیمه نخست کارت زرد داور جریمه شده است. در نیمه دوم و پس از گلی که این بازیکن به ثمر رساند، بار دیگر کارت زرد گرفت، اما از زمین مسابقه اخراج نشد. در ادامه کادر فنی سایپا متوجه این موضوع شد و به داور اعتراض کرد. فرزاد حاتمی 6 دقیقه به همین شکل بازی کرد و در نهایت از زمین بازی تعویض شد.تراکتورسازی هم در حالی که باید 10 نفره بازی را ادامه می‌داد، با جانشین حاتمی 11 نفره بازی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه مسخره بازی ای بوده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل