بازدید 4046

فرارپنهانی ونتورا ازهتل بعداز دعوابا بازیکنان ایتالیا

کد خبر: ۷۴۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 14 November 2017
رسانه‌های ایتالیایی جزئیات جالبی از پس‌لرزه‌های ناکامی‌های آتزوری در صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ منتشر کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که جامپیرو ونتورا پس از شکست یک بر صفر شاگردانش در بازی رفت پلی‌آف جام جهانی 2018 در سوئد با برخی از بازیکنانش وارد درگیری لفظی شده و آنها را تهدید به ترک تیم ملی کرده است.

ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) با قبول تساوی بدون گل خانگی برابر سوئد برای اولین بار از سال 1958 از صعود به جام جهانی باز ماند و حالا گفته می‌شود که دیر یا زود، ونتورا از کار برکنار خواهد شد، هرچند خودش تا الان از اعلام استعفایش خودداری کرده است. قرار است امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال ایتالیا در رم برگزار شود که در آن درباره آینده کادر فنی تیم ملی این کشور تصمیم‌گیری شود و احتمالاً در همین جلسه حکم اخراج ونتورا هم صادر خواهد شد.

جامپیرو ونتورا

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، ونتورا پس از بازی رفت ایتالیایی‌ها را تهدید به استعفا کرده و دلیلش هم اعتراض بازیکنان به تاکتیک‌های اشتباه سرمربی سابق تورینو و انتخاب مهره‌های ترکیب اصلی بوده است. ظاهراً ونتورا در مشاجره‌ای که با بازیکنانش داشته، در اعتراض به آنهایی که خواستار استفاده از رویکرد تاکتیکی متفاوت برای بازی برگشت شده بودند، گفته است: «پس بیایید خودتان تیم را بچینید» و بعد هم تهدید به ترک آتزوری کرده که با مداخله بازیکنان باسابقه‌تر غائله ختم و جو رختکن آرام می‌شود. اسکای اسپورت همچنین نوشته که بعد از این ماجرا، ونتورا به نوعی لجبازی، بیش از پیش بر استفاده از تاکتیک‌های قبلی‌اش پافشاری کرده و حاضر نشده به خواسته بازیکنانش تن بدهد.

در همین حال اسکای از خروج یواشکی سرمربی 69 ساله تیم ملی این کشور از هتل محل اقامت این تیم پس از شکست شب گذشته و عدم حضور او در جلسه امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داده‌ است. این شبکه مدعی شده است که ونتورا یواشکی از در پشتی هتل محل اقامت تیم ملی ایتالیا در میلان خارج و با یک خودرو بدون آنکه حرفی با هیچ رسانه‌ای بزند از محل دور شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان