بازدید 3680

آدیداس یکماه طرح پیراهن ایران درجام جهانی رامخفی نگه می دارد

البته مشخص نیست طرح پیراهن چه ربطی به سرمربی خارجی تیم دارد؟ او می تواند درباره کیفیت فنی و ساخت پیراهن نظر بدهد اما درباره رنگ و طرح پیراهن فدراسیون تنها تصمیم گیرنده است.
کد خبر: ۷۴۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 14 November 2017
شرکت تامین کننده پوشاک ورزشی آدیداس روز ۱۵ اسفند از لباس تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی رونمایی می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که کشورهای مختلفی مانند آلمان، اسپانیا، آرژانتین و ... از لباس اول در جام جهانی با برند آدیداس رونمایی کرده‌اند این سوال پیش آمد که چرا این شرکت آلمانی از پوشاک ایران در این رقابت‌ها رونمایی نمی‌کند و شاید اصلا قراردادی میان فدراسیون فوتبال و آدیداس منعقد نشده باشد.

با این حال، این شرکت آلمانی که در حال طراحی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران است، روز ۶مارس (۱۵ اسفند) از لباس اول و دوم تیم‌های ایران، مصر و مراکش رونمایی می‌کند. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نظارت مستقیمی بر طراحی این پیراهن دارد تا همه چیز مطابق انتظارات کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران باشدالبته مشخص نیست طرح پیراهن چه ربطی به سرمربی خارجی تیم دارد؟ او می تواند درباره کیفیت فنی و ساخت پیراهن نظر بدهد اما درباره رنگ و طرح پیراهن فدراسیون تنها تصمیم گیرنده است.

طبق اعلام فیفا همه تیم‌های ملی از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن باید لباس اول و دوم خود را به فیفا اعلام کنند که فدراسیون فوتبال ایران هم مانند همه کشورها، لباس خود در این رقابت‌ها را به فیفا اعلام خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر