بازدید 3578

سلیمی:امیدوارم نتیجه رقابتم با «تالاخادزه» دست داوران نباشد

کد خبر: ۷۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 14 November 2017
قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن که در ریو با ناداوری از کسب دومین مدال ارزشمندش ناکام ماند، گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی نیز هر فردی عملکرد بهتری داشت نتیجه زحمات خود را دریافت کند و نتیجه گیری دست داوران نباشد.

به گزارش تابناک ورزشی، بهداد سلیمی در آستانه مسابقات جهانی وزنه برداری در خصوص عدم حضور 9 کشور و بالا رفتن شانس موفقیت ایران، اظهار داشت: در کل از بین کشورهایی که روادید آنها صادر نشده فقط روسیه و چین معمولا بالاتر از ایران قرار می‌گرفتند و سایر کشورها در شرایط پایین‌تری از تیم ملی وزنه برداری ایران قرار دارند. البته هنوز 100 درصد وضعیت حضور ما نیز مشخص نشده و روادید خود را دریافت نکردیم. اما امیدوارم با صدور روادید و حضور در مسابقات جهانی آمریکا نتیجه زحمات چند ماهه خود را دریافت کنیم. در کل نبود چین و روسیه نیز می‌تواند در کسب رنکینگ انفرادی و تیمی بچه‌ها تأثیرگذار باشد و شرایط بهتری را برای ما رقم بزند.

وی درخصوص شرایط ملی‌پوشان در آستانه مسابقات جهانی عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در روزهای آخر رکوردگیری هستیم. رکوردگیری‌های آخر باعث خواهد شد توان ما در بالا بردن وزنه‌ها مشخص شود و امیدوارم بتوانیم رکوردهای تمرینی خود را در مسابقات نیز تکرار کنیم.

قهرمان المپیک لندن در خصوص شرایط تالاخادزه گرجستانی رقیب اصلی خود گفت: آنطور که شنیدم تالاخادزه وزنه‌های خوبی را در تمرینات زده است و شرایطی مانند قبل از المپیک ریو دارد. در کل این وزنه بردار علی رغم جوانی ورزشکار شش دانگی است و رقیب سرسخت و قابل احترامی برای من است. امیدوارم در مسابقات جهانی نیز هر فردی عملکرد بهتری داشت نتیجه زحمات خود را دریافت کند  و نتیجه گیری دست داوران نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار