بازدید 3872
بازتاب

ادعای یک جادوگر درباره کمک به تیم ملی مقابل کره جنوبی

کد خبر: ۷۴۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 14 November 2017
شب گذشته یک شخص (جادوگر) در برنامه 90 ادعا کرد که با تیم‌های زیادی در فوتبال ایران کار کرده.یک منبع آگاه در مورد ادعای یک جادوگر در رابطه با تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، این شخص در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد که چند سال پیش به تیم ملی هم کمک کرده! و باعث شده تیم کشورمان در 2 بازی رفت‌وبرگشت مقابل کره‌جنوبی به تساوی برسد. این مسئله باعث شد تا برای روشن شدن این ادعا سراغ یکی از مسئولان وقت فدراسیون فوتبال برویم و در مورد صحت و سقم ادعای این شخص اطلاعاتی بگیریم.

این منبع آگاه در خصوص ادعای این شخص به خبرگزاری قوه قضاییه گفته است: در آن زمان این شخص که از نظر ظاهری هم وضعیت خوبی نداشت به فدراسیون فوتبال آمد و ادعاهایی را مطرح کرد. این فرد توانسته بود مهدی تاج، نایب رئیس وقت فدراسیون فوتبال را هم ملاقات کند و حرفش را بزند که با برخورد تند تاج مواجه شد. وی ادامه داد: آن زمان تاج این شخص را به حراست معرفی کرد و با بدترین برخورد او را از فدراسیون بیرون انداختیم. واقعا ظاهر این شخص آنقدر بد بود که وقتی از کنار او عبور می‌کردید، متوجه می‌شدید که حالت عادی ندارد.

این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که آیا این شخص توانست به تیم ملی هم نزدیک شود، گفت: اصلا این اتفاق رخ نداد. ما نام او را به حراست اعلام کرده‌ بودیم و به همین خاطر اجازه نداشت به تیم ملی، تمرین‌ها و اردوها نزدیک شود. بعد از این برخورد این شخص چند پیامک برای ما فرستاد و ما را تهدید کرد اما به او توجهی نکردیم و کارمان را انجام دادیم. آنقدر با او تند برخورد شد که دیگر سمت فدراسیون و تیم ملی نیامد.

ادعای یک جادوگر درباره کمک به تیم ملی مقابل کره جنوبی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر