بازدید 6560

نان گران می شود

کد خبر: ۷۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 14 November 2017
رئیس اتاق اصناف از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی فاضلی ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه دهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف در پاسخ به آخرین وضعیت قیمت نان توضیح داد: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار یکی از بحث‌های مطرح شده مربوط به افزایش قیمت نان بود.

وی با بیان اینکه در این زمینه درخواست اتحادیه‌ها افزایش حداقل ۳۰ درصدی قیمت بوده است، اظهار کرد: در جلسه مذکور موافقت شد که افزایش قیمت در حد ۱۵ درصد و به شرط افزایش کیفیت نان باشد.

فاضلی افزود: البته به شخصه به طور ۱۰۰ در صدی مخالف با افزایش قیمت نان بودم و بر این نکته تاکید دارم که نان باید تک‌نرخی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۶
خود نانوایان نان را قبلا گران کرده اند با این خبر مجددا گرانتر خواهد شد در نان سنگگ یک رو کنجد و دو رو کنجد ووو داستانهایی است که هیچ متولی هم نداره خصوصا وزن نان
افزایش قیمت به شرط افزایش کیفیت نان ؟

بازم روتون میشه این حقه قدیمی رو بزنید؟
روحانی کماکان مچکریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
نان خشک وخالی هم ازسفره مردم پرید.
بی تدبیری تا کی
ازشیرمرغ تا جان آدمیزاد گران شده نان هم روش !
دفعه های قبل هم میگفتین به شرط افزایش کیفیت!!! واقعا" که این ملت چه گناهی کردن. بعدش هم به مرگ میگیرن که به تب راضی شوید؟ 30% خواستند با 15% موافقت شد!! اگر 100% میخواستن واویلا
راست و چپ خبرهای خوش...... من چقدر خوشحالممممممممممممممممممممممممم
قوت لایموت حالیشون نمیشه
آخه كدوم كيفيت ؟! نان 100 تومني شد هزارتومن كيفيتش بهترشد؟!
بقول رئیس حمهور تورم تک رقمی است!
افزایش حقوق ۱۰ درصدی در سال افزایش قیمتها ۱۵ و۲۰ درصد سالی دوبار!!!!!
با یه حساب سر انگشتی یه وعده شام نیمرو برای یه خانواده چهار نفری چیزی حدود 5500 در میاد . حالا اگه هر شب بخوااد شامش این باشه میشه 165000 اگه نهار بخواد بخوره در ماه بیش از 300000 تومان هزینه غذای ماهانش میشه . هزینه مسکن، آموزش، بهداشت، و .... مقایسه با حداقل حقوق
داره گلابی های باغ برجام که رییس جمهور محترم وعده دادن کم کم میرسه!!البته اینا همش زیر سر همون رییس جمهور دولت خیلی قبل تره!
خدايي" بشرط افزايش كيفيت نان " جمله اشنايي هست برام، الان ٢٠ ساله اين جمله بعد افزايش قيمت نان مياد اما نه تنها هيچ تغييري احساس نميشه تو كيفيت بلكه سير قهقرايي هم داشته كيفيت.
یک کاری کنید که مردم همین نون خالی رو هم نتونن بخورن یک هفته پیش داشتن خاک در گندم را بهانه وامروز افزایش قیمت نان مطرح وتصویب می شود چرا مسئولین به فکر کنترل کیفیت نان نیستند وفقط افزایش قیمت را دلیل کیفیت نان می دانند .در حال حاضر قیمت هر قرص نان بربری 650تومان است در صورتی که تمام نانواییها به مجوز دزدی که به آنها داده شده مبنی بر اضافه کردن 4 دانه کنجد که آن هم معلوم نیست کنجد هست یا چیز دیگر قیمت هر نان بربری را 1000تومان به ملت بیچاره میفروشند وکسی هم نیست که نظارت کند چرا چنین اتفاقی می افتد واگر هم نان ساده درخواست کنید با لحن بدی میکویند نان ساده بدون کنجد نداریم واگر هم داشته باشند به قیمت هر عدد 750تومان وبدون داشتن چنین حقی از مردم میگیرند ونان بدون کیفیت را به مردم می فروشند این یعنی دزدی آشکار با مجوز رسمی .سوال اینجاست اگر مردم نخواهند نان کنجدی بخورند باید چکار کنن که این پول دزدی آشکار را نپردازند .به نظر میرسد در این مورد رضا خان را می طلبد تا شاطر را با همان نان بی کیفیت در تنور بیندازد .
فعلا همه چیز تقصیر مسکن مهره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل