بازدید 3881

بازدید کمیسیون عمران مجلس از آزادراه تهران‌شمال

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بازدید کمیسیون متبوعش از روند ساخت آزادراه تهران شمال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تکمیل هر چه سریع تر این آزادراه با هدف صرفه جویی در زمان و انرژی مطالبه جدی مجلس از مسئولان است.
کد خبر: ۷۴۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 14 November 2017
محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل هر چه سریع تر آزادراه تهران شمال، گفت: با توجه به اینکه بیشترین بار ترافیکی در این مسیر قرار داشته و هر ساله آمار تصادفات جاده ای بسیاری را نیز به خود می بیند لازم است هر چه سریع تر این آزاد راه تکمیل شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آزادراه تهران شمال متعلق به همه مردم کشور است، افزود: با توجه به اینکه بار ترافیکی بسیاری به ویژه در ایام تعطیل سال در این مسیر دیده می شود لازم است هر چه سریع تر با تکمیل این آزادراه کاهش مدت زمان سفر و همچنین ایمنی بیشتر آن صورت بگیرد.

تامین مالی آزادراه تهران شمال یکی از دغدغه های اصلی است

رضایی با اشاره به بازدید کمیسیون عمران مجلس از آزادراه تهران شمال در سال گذشته، تصریح کرد: طبق وعده داده شده تا پایان سال جاری باید قطعه یک این آزاد راه زیر بار ترافیکی رفته و افتتاح شود،   از این رو برای عملیاتی شدن این وعده و همچنین بررسی میدانی سایر فازهای این آزادراه بازدید دیگری از آن از سوی این کمیسیون به عمل خواهد آمد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه تامین مالی در پروژه آزادراه تهران شمال یکی از دغدغه های اصلی است، گفت: تعیین نرخ منطقی عوارض از فازهای این آزادراه یکی از مباحث مهمی است که باید علاوه بر تامین منابع هزینه شده در این پروژه فشاری بر مردم هم وارد نکند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه آزادراه تهران شمال باید اخذ عوارض برای چند سال متمادی صورت بگیرد تا هزینه کرد این بخش در این پروژه از این طریق جبران شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر