بازدید 4101

ایجاد ردیفی در بودجه ۹۷ برای احیای زیرساخت‌های زلزله زده کرمانشاه

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خواستار ایجاد ردیفی در بودجه ۹۷ برای احیای زیرساخت‌های زلزله زده استان و همچنین بازکردن مرز برای بازگشت خانواده‌های زلزله‌زدگان شد.
کد خبر: ۷۴۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 14 November 2017
حشمت الله فلاحت پیشه شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت زلزله در استان کرمانشاه که با حضور وزیر کشور، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمع زیادی از مسئولین اعضای ستاد بحران استان و کشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن سپاسگزاری از اقدامات انجام شده گفت: آب و چادر و غذا نرسیده و این به معنای آن است که ما مدیریت مبدا می کنیم اما مدیریت مقصد نداریم.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، افزود: خواهش من رفع مشکلات در این زمینه است. یک چادر امدادی علاوه بر موجودی های شهرستان اسلام آباد غرب به مردم این شهرستان داده نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: در شهرهای دالاهو و اسلام آباد غرب مشکل آب شرب وجود دارد.

وی گفت: چند بحث ملی دارم و از آن جمله این است که ترکیه فتنه را آغاز کرد اما مرزش را نبست اما ما مرز را بسته ایم و طرف لب مرز آمده و می گوید زن و بچه من زیر آوار است اجازه نمی دهند داخل شوم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: یک گزارش از برآورد صورت گرفته به رئیس جمهور در سفرش به استان بدهید، چرا که ایشان می توانند از دو محل حوادث و دوم از محل بودجه که دیروز کلیات در دولت تصویب شد، ردیفی گذاشته شود و بیمارستان ها و اماکنی از این دست بازسازی شود.

وی تصریح کرد: مردم ساکن در مساکن مهر از محرومترین مردم در بین زلزله زده گان هستند و باید به اینها کمک کرد.

به گزارش مهر، عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار گذاشتن ردیفی در بودجه ۹۷ تحت عنوان احیای زیرساخت های استان کرمانشاه که در این زلزله ویران شده است، شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل