بازدید 8430

رهایی کودک 8 ساله از چنگال آدم ربایان

کد خبر: ۷۴۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 14 November 2017
رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از رهایی پسر 8 ساله زاهدانی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس از دست گروگانگیران خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان زاهدان، مبنی بر گم شدن پسربچه ای هشت ساله، کارآگاهان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسربچه برای خرید به مغازه رفته بود که به منزل مراجعه نکرده است.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را با انجام تحقیقات از خانواده کودک آغاز و در بررسی‌های میدانی دریافتند، افرادی با هدف اخاذی از این خانواده، کودک خردسال را ربوده اند.
 
سرهنگ ملاشاهی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری گروگان را در استان تهران شناسایی کردند.
 
ملاشاهی اظهار داشت: با هماهنگی قضائی کارآگاهان پلیس در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از گذشت پنج ماه با دستگیری دو آدم‌ربا، کودک 8 ساله زاهدانی را از چنگ گروگانگیران آزاد کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل