بازدید 6440
فوتبال جهان در بهت و حیرت ناکامی لاجوردی ها

فاجعه بزرگ برای جام‌جهانی2018/ایتالیا حذف شد

سانتر از جناحین و ضربات سر از دست رفته، داستان تکراری شبِ سن سیرو را رقم زد، تا ایتالیا با تساوی بدون گل و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه بازبماند.
کد خبر: ۷۴۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 14 November 2017
اتفاق باورنکردنی سرانجام به وقوع پیوست و ایتالیا با هنر ونتورا سرمربی اش و کسب تساوی بدون گل در سن سیرو مقابل سوئد به بزرگ‌ترین غایب جام‌جهانی ۲۰۱۸ تبدیل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایتالیا با ناکامی در جبران شکست یک بر صفر بازی رفت پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا در خانه سوئد، برای اولین بار از سال 1958 از راهیابی به جام‌جهانی بازماند. 

ترکیب ایتالیا: بوفون- بارزالی- کیه لینی- بونوچی- کاندورا- پارولو- جورجینیو- فلورنزی- دارمیان- ایموبیله- گابیادینی
 ترکیب سوئد: اولسن- لوستیگ- لیندلوف- گرانویست- آگوستینسون- کلاسن- یوهانسن- لارسن- فورسبرگ- تایوونن- برگ

ایتالیا بازی برتری را در نیمه نخست ارائه کرد. الساندرو فلورنتزی، نخستین موقعیت تیم ملی ایتالیا را ایجاد کرد، امّا ضربه او از پشت محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. در ششمین دقیقه بازی، صحنه ای جنجالی اتفاق افتاد و در حالی که آگوستینسون درون محوطه جریمه پارولو از ایتالیا را سرنگون کرد، داور اعتقادی به اعلام ضربه پنالتی نداشت.

فاجعه بزرگ برای جام‌جهانی2018/ایتالیا حذف شد

در سیزدهمین دقیقه بازیکنان ایتالیا باز هم از راه دور شانس خود را امتحان کردند، امّا ضربه متئو دارمیان از کنار دروازه به بیرون رفت. در مقابل بازیکنان سوئد روی برخورد توپ با دست مدافع ایتالیا اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند که بازهم داور با قاطعیت اعلام کرد که اعتقادی به ضربه پنالتی ندارد.

در بیست و هفتمین دقیقه، بازهم با پاس عمقی جورجینیو، چیرو ایموبیله در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد، پاس به بیرون او با عبور از مقابل دروازه سوئد به کاندروا رسید و شوت سرکش وینگر ایتالیا راهی به دروازه پیدا نکرد و از  بالای دروازه به بیرون رفت.

در سی و نهمین دقیقه جدی ترین موقعیت بازی تا این لحظه روی دروازه سوئد خلق شد، پاس عمقی جورجینیو به ایموبیله رسید، ضربه سر ضرب او که از بین پای دروازه بان سوئد عبور کرد و در حال حرکت به سمت دروازه بود، توسط مدافع سوئد دفع شد.

لحظات پایانی نیمه نخست، فشار ایتالیا بسیار زیاد شده بود و روی ارسال گابیادینی و ضربه سر لئوناردو بونوچی، باز هم دروازه سوئد تهدید شد. در آخرین لحظات نیمه نخست، فلورنتزی که از سمت چپ محوطه جریمه سوئد، مدافع پیش رویش را دریبل کرده بود، از زاویه بسته اقدام به زدن ضربه کرد که با واکنش دروازه بان سوئد همراه شد.نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در چهل و هفتمین دقیقه از بازی، در شرایطی که مدافع سوئد در محوطه جریمه خودی با زانو به سینه متئو دارمیان ضربه زد، داور خطای هند بازیکن ایتالیایی را گرفت و صحنه ای مشکوک به پنالتی باز هم در این بازی رقم خورد. 

در پنجاه و سومین دقیقه، ارسال دارمیان از سمت چپ با ضربه والی پارولو همراه شد که با فاصله بسیار کم از کنار دروازه سوئد به بیرون رفت. در شصت و سومین دقیقه، ونتورا دو تعویض خود را انجام داد و استفان الشراوی و آندره‌آ بلوتی را به جای دارمیان و گابیادینی راهی زمین کرد.

در شصت و پنجمین دقیقه، ضربه بیرون پای فلورنتزی با برخورد به مدافع سوئد کمانه کرد و دروازه بان سوئد در آستانه ورود توپ به دروازه، توپ را راهی کرنر کرد. در هفتاد و هفتمین دقیقه، ارسال کیه لینی از سمت چپ با ضربه عجیب فلورنتزی همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در هشتاد و پنجمین دقیقه، ال شراوی که درون محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شده بود با یک ضربه والی دروازه سوئد را تهدید کرد. فشار ایتالیا در لحظات پایانی ادامه داشت و سانتر از جناحین و ضربات سر از دست رفته، داستان تکراری شبِ سن سیرو را رقم زد، تا ایتالیا با تساوی بدون گل و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه بازماند.

فاجعه بزرگ برای جام‌جهانی2018/ایتالیا حذف شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس