بازدید 3173

اعزام 20 تریلی غذا و امکانات گرمایشی به کرمانشاه

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: حدود 20 تریلی حامل چادر، غذا، آب و پتو به سمت مناطق روستایی آسیب دیده کرمانشاه در حرکت است.
کد خبر: ۷۴۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 13 November 2017
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: حدود 20 تریلی حامل چادر، غذا، آب و پتو به سمت مناطق روستایی آسیب دیده کرمانشاه در حرکت است.

به گزارش ایسنا، نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: 33 هلیکوپتر در سراسر ساعات امروز به منظور انتقال مصدومین در کرمانشاه فعال بود.

وی افزود: در ساعات اولیه آواربرداری سعی کردیم کلیه کسانی که زیر آوار مانده‌اند به سرعت خارج کنیم و اهتمام تمام دستگاه‌ها بر این موضوع بود و در حال حاضر تقریبا کار بیرون آوردن مصدومین از زیر آوار به اتمام رسیده است.

نیک کردار اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها بسیاری از مردم و اهالی روستاها برای خارج کردن زیر آوار ماندگان به کمک نیروهای امدادی آمدند. امیدواریم تا آخر امشب با توجه به مشاهدات میدانی کسی را نداشته باشیم که زیر آوار مانده باشد.

وی افزود: همه راه‌ها که به دلیل ریزش کوه بسته شده بود در شرایط فعلی بازگشایی شده است. هم‌چنین آب و برق کرمانشاه تا حد قابل قبولی وصل شده است. برق سر پل ذهاب نیز قسمت به قسمت روشن می‌شود. آب شهر نیز بعد از ترمیم شکستگی‌ها وصل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: پراکندگی روستاها در مساحتی حدود 10 هزار کیلومتر مربع است. هم‌چنین تعداد روستاها بالاست. بنابراین نمی‌توانیم بگوییم حتما مشکل آب و برق حل شده است اما در شرایط حاضر امکانات از نظر پتو، چادر، غذا و آب تا حد قابل قبولی به روستاها رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل