بازدید 2725

توزیع ۵ هزار ‌تخته چادر در مناطق زلزله‌زده

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ۵ هزار تخته چادر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و در میان مردم آسیب‌دیده در حال توزیع است.
کد خبر: ۷۴۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ 13 November 2017
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ۵ هزار تخته چادر در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و در میان مردم آسیب‌دیده در حال توزیع است.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جلسات متعددی برای تسریع در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان برگزار شده است، اظهار داشت: علاوه بر چادرهای موجود در استان کرمانشاه، 5 هزارتخته چادر نیز در حال توزیع در میان آسیب‌دیدگان است.

رئیس مدیریت بحران کشور آمار کشته‌شدگان زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه 407 نفر اعلام کرد و گفت: 6 هزار و 700 نفر نیز در این زلزله مصدوم شدند.

نجار از برگزاری جلسه مدیریت بحران استان با حضور وزیر کشور در کرمانشاه خبر داد و افزود: امکانات خوبی در حال توزیع بین آسیب‌دیدگان است.

وی با بیان اینکه خسارت سنگینی به منطقه وارد آمده است، عنوان کرد: اسکان موقت، آب‌رسانی و تأمین آذوقه مردم منطقه در حال انجام است.

رئیس مدیریت بحران کشور از ترمیم زیرساخت‌های آسیب‌دیده مانند برق و آب در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: امیدوار هستیم که تا ظهر فردا مشکلات باقیمانده برطرف شود.

نجار اظهار کرد: آب شهرستان تا فردا بعدازظهر وصل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار