بازدید 2814
فرمانده کل ارتش: کار آواربرداری با قدرت ادامه دارد

انتقال بیش از ۶۰۰ مجروح با بالگردهای ارتش

امیر سرلشکر موسوی گفت: ۴ تیپ ارتش با قدرت و شدت، مشغول کار آواربرداری، امداد رسانی و بیرون آوردن مجروحین از زیر آوار ها در منطقه سرپل ذهاب هستند.
کد خبر: ۷۴۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 13 November 2017
امیر سرلشکر موسوی گفت: ۴ تیپ ارتش با قدرت و شدت، مشغول کار آواربرداری، امداد رسانی و بیرون آوردن مجروحین از زیر آوار ها در منطقه سرپل ذهاب هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ج.ا.ا که در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور دارد، با اعلام خبر فوق گفت: از آنجایی که برخی یگان‌های ارتش در منطقه غرب کشور حضور داشتند از دیشب شروع به آوار برداری و  امداد رسانی کرده‌اند.

وی افزود: امروز با روشن شدن هوا اقدام به ایجاد یک پل هوایی بین کرمانشاه و سرپل ذهاب کردیم که تا این لحظه بیش از ۲۵۰ سورتی پرواز بالگردی انجام شده و بیش از ۶۰۰ تن از مجروحین با توان بالگردی و آمبولانس‌ها به کرمانشاه منتقل شده‌اند.
امیر موسوی اظهار داشت: با ایجاد پل هوایی از کرمانشاه به شهرهای دیگر در نظر داریم سر ریز مجروحین را بوسیله هواپیماهای C۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به دیگر شهرهای اطراف منتقل کنیم.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون نیاز فراوانی به چادر، مواد غذایی، آب آشامیدنی و... هست، گفت: آنچه در انبارهای یگان‌های ارتش در منطقه غرب کشور بود را به مناطق زلزله زده منتقل کرده‌ایم و هم اکنون ۱۰۰۰ تخته چادر و برخی ملزومات غذایی نیز ازپایگاه شهید لشکری مهرآباد توسط هواپیماهای ترابری C۱۳۰ نیروی هوایی ارتش به منطقه منتقل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل