بازدید 3807

برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌ برای به زلزله‌زدگان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی پایگاههای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵ 13 November 2017
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی پایگاههای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، ، رضا اندام با اشاره به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاههای ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور، اظهار کرد:  شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت،  ۷۰۲۰۷۰ (ارزی دلار)، ۸۰۰۳۰۰ (ارزی یورو) بانک ملی، ۱۴۰۴۴۴۰(ارزی دلار)  بانک ملت و همچنین کدهای  #۱۱۲*۳*۷۴۱*   به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه آماده شده‌اند.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی بر جمع آوری کمک‌های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان تهیه و ارسال شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اندام اضافه کرد: ابعاد حادثه، تخریب منازل و روستاها به حدی است که این سازمان از اولین ساعات بنا به وظیفه ذاتی خویش در بازه زمانی کوتاهی، با ارسال بخشنامه‌های متعدد به تمامی استان‌ها خواستار تشکیل هر چه سریعتر ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی در شعب و خانه‌های داوطلبی هلال سراسر کشور، استقرار صندوق‌های ثابت و سیار جمع آوری کمک‌ها در میعادگاههای نماز جمعه و اعلام شماره حساب  برای پذیرش وجوهات اهدایی مردم خیر شد.

وی اظهار کرد: تاکنون پزشکان، پیراپزشکان و کادر درمانی داوطلب بی شماری آمادگی خود را برای اعزام به مناطق زلزله زده اعلام کرده‌اند که زمینه حضور آنها برای خدمت رسانی از سوی جمعیت هلال احمر در نخستین فرصت ممکن فراهم می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان حادثه و مردم شریف ایران به ویژه استان کرمانشاه، آحاد هموطنان و همچنین خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر را برای کمک و عمل به وظیفه انسانی و اسلامی خود در قبال بازماندگان این سانحه دلخراش فراخواند و عنوان کرد:  مردم می‌توانند برای تسهیل در نحوه اهدای کمک های نقدی خود با شماره تلفن ۸۸۹۱۹۱۳۰ سازمان داوطلبان تماس بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار