بازدید 4220
مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت:

اطلاعی از افزایش تعرفه واردات خودرو ندارم

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت: در جلسه اخیر هیئت دولت حضور نداشته ام و لذا اطلاعی از این مصوبه ندارم و لذا نمی توانم تصویب افزایش تعرفه واردات را تایید کنم.
کد خبر: ۷۴۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 13 November 2017
در پی انتشار اخباری مبنی بر تصویب افزایش تعرفه واردات خودرو در جلسه اخیر هیئت دولت علی علی‌آبادی فراهانی مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: در جلسه اخیر هیئت دولت حضور نداشته ام و لذا اطلاعی از این مصوبه ندارم و لذا نمی توانم تصویب افزایش تعرفه واردات را تایید کنم.

وی در گفتگو با خبرنگار پردیس خودرو گفت: پیشنهاد دفتر مقررات صادرات و واردات در خصوص افزایش پلکانی 5 درصدی تعرفه کالاهای صنعتی بوده است و نه واردات خودرو.

علی آبادی با بیان اینکه فرایند بازشدن سامانه ثبت سفارش لزوما منوط به ابلاغ تعرفه جدید واردات خودرو نیست، گفت: بازشدن سامانه ثبت سفارش در یک بسته سیاستی در نظر گرفته شده و در همین چارچوب تقدیم هیئت دولت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص تصویب این بسته سیاستی قرار است هیئت دولت جلسه مجزایی را برگزار و جزییات آن را مورد بررسی قرار دهند.

علی آبادی در پایان گفت: هنوز جلسه هیئت دولت برای بررسی و تصویب بسته سیاستی سامانه ثبت سفارش خودرو مشخص نیست و تا زمانی که این موضوع در هیئت دولت مصوب نشود، سامانه بازنخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر