بازدید 3822

حضور کامل پلیس در مناطق زلزله‌زده

کد خبر: ۷۴۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 13 November 2017
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر حضور کامل نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده گفت: مردم بابت امنیت منطقه هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، سردار اشتری با اشاره به حضور نیروی انتظامی در مناطق زلزله زده اظهار کرد: شب گذشته تعدادی از گردان‌های یگان ویژه به این مناطق اعزام شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در راه هستند.

وی با اشاره به استقرار نیروهای راهور در مسیرهای منتهی به مناطق حادثه دیده تصریح کرد: نیروی انتظامی از ظرفیت خود برای خدمت رسانی به بیمارستان‌ها و بهداری‌ها استفاده می‌کند. همچنین مجموعه هواناجا می‌تواند از بالگردهای خود برای انتقال مجروحین استفاده کند. امیدواریم تا ساعات و روزهای آینده نظم خاصی در این مناطق برقرار شود و مردم به جز مصیبت از دست دادن عزیزان خود نگرانی دیگری بابت امنیت نداشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه با تاکید بر حضور کامل نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده، ادامه داد: وضعیت ترافیک در این نقاط در ساعت اولیه صبح سنگین بود اما با افزایش نیروهای راهور در حال حاضر ترافیک روانی جریان دارد. ما به کسانی که کار ضروری در این مناطق ندارند توصیه می‌کنیم سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند تا خدمت رسانی دستگاه‌های مختلف راحت‌تر انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل