بازدید 6737
۲

هوای تهران سالم است

کد خبر: ۷۴۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 13 November 2017
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: هوای تهران طی امروز سالم است اما به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها انتظار می‌رود هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی با اشاره به وضعیت کیفی هوای تهران طی روز آینده اظهار کرد: نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت طی امروز است و انتظار می‌رود همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا فردا (۲۳ آبان ماه)، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی افزود: در شرایط فعلی تهران با شاخص ۸۰، در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، به تدریج در روز جاری (۲۲ آبان) از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و بیشتر ساعات روز همراه با وزش باد آرام به بزرگی کمتر از ۳ متر بر ثانیه خواهد بود و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط کمابیش برای روز سه‌شنبه ادامه دارد و وزش باد موثر در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود. تداوم این شرایط برای روز چهارشنبه (۲۴ آبان) نیز دور از انتظار نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تهرانی های بزرگوار اصلا نگران نباشید. وضعیت اب و هوا بشدت کنترل می شود. مترو و شرکتهای اتوبسرانی و سایر خدمات شهری بشدت نظارت میشود.
تمام ایران فقط تهران است . شهرستانها فعلا حزو ایران نیستند!!
اينقدر وضع هوا خراب است که خوب بودنش تو چند روز ، ميشود تيتر خبري تابناک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر