بازدید 7212

دستگیری ۲ کلاهبردار در پوشش مامور خرید

کد خبر: ۷۴۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 13 November 2017
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای در فردیس که در پوشش مامور خرید ارگان‌های دولتی و خصوصی، کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ جواد صفایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وصول پرونده‌ای از کلانتري 11 مرکزي فردیس مبني بر کلاهبرداري به شيوه و شگرد خريد اجناس تحت عنوان مسئول خرید، با توجه به تعدد شاکیان موضوع در دستور کار ماموران بخش مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: پس از تحقيقات جامع از شاکي اصلي پرونده در خصوص شيوه و شگرد کلاهبرداري مشخص شد شخصي با همدستی فرد دیگری اقدام به خريد اجناس (لپ تاپ، لوازم جانبي کامپيوتر و...) تحت عنوان مسئول خريد کارخانه و ارگان‌هاي دولتي کرده و چک‌هاي بلامحل را به صاحبان کالا داده که پس از رسيدن موعد چک و مراجعه شاکيان به بانک پولي در حساب نبوده است.
 
این مقام انتظامی گفت: پرونده پس از تحقيقات از شاکيان تکميل و به رویت مقام قضائي رسيد و با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي مخفيگاه متهمان در شهرستان کرج مورد شناسايي قرار گرفته که با انجام عملیات غافلگیرانه نامبردگان دستگير شدند.
 
سرهنگ صفایی اضافه کرد: از مخفيگاه متهمان تعداد زيادي اسناد و مدارک کشف و با دستور مقام قضائي دو باب مغازه و انبار که به منظور اعمال مجرمانه از آنها استفاده می‌شد پلمب شد.
 
وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي و انجام تحقيقات اوليه با توجه به اخذ سوابق کيفري و ارائه ادله و مستندات به بزه انتسابي معترف شدند.
 
سرهنگ صفایی اظهار داشت: متهمان با توجه به داشتن شاکیان متعدد که تاکنون 57 نفر از آنها شناسایی شده‌اند با قرار مناسب برای گذراندن دوران محکوميت به ندامتگاه مرکزي کرج معرفي شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: ارزش ريالي اموال کلاهبرداري شده از شاکيان، معادل 10‌میلیارد ريال اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل