بازدید 3318

جشن صعود هموطنان برانکو در خانه یونانی ها

در این بازی پرافت و خیز، 2 تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما گلی به ثمر نرسید و کرواسی ضمن حفظ برتری 4 بریک بازی خانگی دور رفت با کسب تساوی بدون گل در زمین یونان جشن صعود به جام‌جهانی را برپا کرد
کد خبر: ۷۴۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 13 November 2017
کرواسی از برتری قاطعانه خود در بازی رفت دفاع کرد و به جام‌جهانی راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دور برگشت پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا تیم ملی کرواسی با تساوی بدون گل در زمین یونان جشن صعود به جام‌جهانی را برپا کرد.
 در این بازی پرافت و خیز، 2 تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما گلی به ثمر نرسید و کرواسی ضمن حفظ برتری 4 بریک بازی خانگی دور رفت با کسب تساوی بدون گل در زمین یونان جشن صعود به جام‌جهانی را برپا کرد.در دقیقه 78 یونان موفق به گلزنی شد اما این گل به دلیل آفساید توسط داور مردود اعلام شد. پس از مدت ها بالاخره در دقیقه 86 یک شوت در چارچوب دیدیم اما سوباشیچ این توپ یونانی ها را به راحتی مهار کرد. بازی در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا کروات ها راهی جام جهانی 2018 روسیه شوند و یونانی ها پشت درهای بسته بمانند. 

در کرواسیِ امروزی، بازیکنانی مثل لوکا مودریچ(رئال مادرید)، ماریو مانژوکیچ(یوونتوس)، ایوان پریشیچ(اینتر)، مارسلو بروزوویچ(اینتر)، نیکولا کالینیچ(میلان)، ایوان راکیتیچ(بارسلونا)، دنیل سوباشیچ(موناکو)، مارکو روگ(ناپولی)، مارکو پیاتسا(یوونتوس)، متئو کواچیچ(رئال مادرید)، دیان لوورن(لیورپول)، شیمه ورسالیکو(اتلتیکو مادرید) و آندری کراماریچ(هوفنهایم) حضور دارند.

یونان-کرواسی-پلی آف جام جهانی 2018 منطقه اروپا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار