بازدید 5766
۱

اعزام سگ‌های آنست / پرواز ۵ بالگرد امدادی

یک مسئول هلال احمر به جزئیات بیشتر امدادرسانی در کرمانشاه پرداخت و گفت: سعی می‌کنیم تا روشن شدن هوا کار نجات و آواربرداری را به پایان برسانیم.
کد خبر: ۷۴۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 13 November 2017
یک مسئول هلال احمر به جزئیات بیشتر امدادرسانی در کرمانشاه پرداخت و گفت: سعی می‌کنیم تا روشن شدن هوا کار نجات و آواربرداری را به پایان برسانیم.

به گزارش تسنیم، مرتضی سلیمی با اشاره به زلزله شدید در عراق که کرمانشاه را نیز دچار آسیب کرده است، اظهار داشت: اقلام امدادی و سگ‌های آنست به پنج شهر آسیب دیده کرمانشاه اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: مسلما روستاهای این پنچ شهر کرمانشاه آسیب‌های بیشتری دیدند و تاکنون طبق آمار صرفاً هلال احمر 25 مجروح به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سلیمی تصریح کرد: امیدواریم تا صبح عملیات آواربرداری و نجات به پایان برسد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر عنوان کرد: همچنین پنج بالگرد با روشن شدن هوا در مناطق زلزله زده به پرواز خواهند درآمد.

سلیمی خاطرنشان کرد: مهمترین توصیه ما این است که مردم آرامش خود را حفظ کنند و شماره‌های 112 و 115 را اشغال نکنند و امشب را در فضای امن سپری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
کل عمرم همچین زلزله ای تجربه نکرده بودم واقعا به مدت سی ثانیه تکان داد خدا به داد مصدومین و آسیب دیدگان برسه و رفتگان رو رحمت کن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس