بازدید 3593

4کشته‌و‌مصدوم در تصادف‌‌زنجیره‌ای‌در اسلام‌آباد‌غرب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت 3 نفر و فوت یک مرد 50 ساله در تصادف زنجیره‌ای در اسلام آباد غرب خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 12 November 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت 3 نفر و فوت یک مرد 50 ساله در تصادف زنجیره‌ای در اسلام آباد غرب خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جزییات این حادثه گفت: حوالی عصر امروز ساعت 17 آتش نشانان سازمان آتش نشانی تهران که برای ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات عالیات در مراسم اربعین در مرز مهران مستقر بودند.

او ادامه داد: این اتش نشانان در حالی که پس از اتمام ماموریت در مسیر بازگشت به سمت تهران بودند در جاده اسلام آباد به سمت کرمانشاه متوجه یک مورد تصادف می شوند.

سخنگوی سارمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: آتش نشانان سریعا خود را به محل رسانده و مشاهده می کنند که 4 دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پراید یک دستگاه پژو آردی و یک دستگاه اتوبوس مسافربری که خالی از مسافر بود باهم برخورد کرده اند.

ملکی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ نیروی امدادی در محل حاضر نشده بود و فقط عوامل پلیس راه لحظاتی بعد در محل حاضر شدند آتش نشانان تهران عملیات خود را آغاز کردند.

او ادامه داد: 4نفر سرنشین در این چهار خودرو بود که پیش از رسیدن آتش نشانان دو نفر آنها شامل یک خانم و یک پسر بچه که دچار مصدومیت شده بودند از خودرو خارج و در کنار جاده مستقر شده بودند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی یاداور شد: یک آقای 35 ساله در یکی از خودروهای پراید به طرز بسیار خطرناکی محبوس شده بود و آتش نشانان با استفاده از تجهیزلت هیدرولیکی عملیات رها سازی را آغاز و این فرد را از خودرو بیرون آوردند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان به طور همزمان راننده پژو اردی را نیز خارج کردند گفت: راننده خودرو آردی یک آقای 50 ساله بود که پس از اینکه اتش نشانان او را از خودرو خارج کردند متوجه شدند که این فرد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

او ادامه داد: یک دستگاه امبولانس اورژانس که در حال برگشت از ماموریت بودند هر سه مصدوم این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند. خودرو ها نیز به محل امنی در حاشیه جاده منتقل شد و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس