بازدید 2463

جهاد اسلامی: اسرائیل نگران واکنش مقاومت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، تهدیدهای اسرائیل حکایت از نگرانی و هراس تل‌آویو نسبت به واکنش مقاومت فلسطین به هدفگیری تونل‌های غزه دارد.
کد خبر: ۷۴۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 12 November 2017
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، تهدیدهای اسرائیل حکایت از نگرانی و هراس تل‌آویو نسبت به واکنش مقاومت فلسطین به هدفگیری تونل‌های غزه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به فیلم منتشر شده در فیس‌بوک توسط یواف مردخای، هماهنگ‌کننده دولت اسرائیل در اراضی فلسطین، این بیانیه را صادر کرد.

مردخای در این فایل ویدیویی گفته بود، اسرائیل از "توطئه‌ای" که جنبش جهاد اسلامی علیه اسرائیل می‌چیند، آگاه است.

این مقام رژیم صهیونیستی همچنین از جنبش جهاد خواست تا احتیاط پیشه کرده و بر حذر باشد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد: تهدیدهای اشغالگران ما را نمی‌هراساند و این تهدیدها نشانگر نگرانی و ترس از واکنش جهاد و مقاومت است. نگرانی اسرائیل و تلاشش برای تاکید بر این امر که بمباران اخیر تونل در داخل مرزهای اشغالی بوده است، شاهدی بر هراس اسرائیل و تلاشی ناکام برای فرافکنی است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است، مقاومت امکانات و ابزارهایی را دارد تا به همان وضعیت به اسرائیل ضربه بزند و وضعیت نگرانی که اسرائیل به آن دچار شده است، باید همواره وجود داشته باشد.

شنبه شب دولت اسرائیل تهدید کرد، درصورتی که جنبش جهاد اسلامی به اقدام اخیر ارتش اسرائیل در بمباران یک تونل در مرزها با نوار غزه پاسخ دهد، اسرائیل پاسخ شدید و قاطعانه‌ای به جهاد اسلامی خواهد داد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه ۳۱ اکتبر گذشته اعلام کرد که در پی حمله اسرائیل به یک تونل در نزدیکی مرزهای نوار غزه، هفت فلسطینی کشته شده و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

در پی حمله به این تونل، شاخه‌های نظامی وابسته به گروه‌های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی تهدید کردند که پاسخ واحدی را علیه این حمله اسرائیل خواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر